SGH Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kjøpte meg en Yamaha Aerox (50ccm) for noen dager siden. På den er det jo vannavkjølt motor. Han sa han aldri har byttet vann, og måleren har vært på samme sted hele tiden. Scooteren er litt under ett år gammel. Jeg har hørt enkelte har snakket om anti-freeze veske. Så det jeg lurer på er om det er noe jeg bør fylle på, eller er det fylt på anti-freeze og vann fra forhanlder? Eller er dette noe jeg må fylle på selv? Takker for alle svar og tips /SGH Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Du kan kjøpe helt vanlig frostvæske som skal blandes 50/50 med vann og fylle på. Du trenger ikke å bytte kjølevæsken etter kun et år, bare etterfyll om det er lite på tanken. Lenke til kommentar
SGH Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Men er det frostveske i fra forhanlder? Eller er det bare vann som står på den? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Må vel være kjøkevæske iom at vann er jallaløsning. Men ta å lukt på det. Du får kjøpt kjølevæske/antifreeze til ca 40kr hos biltema.. så fyller du bare kjølevæske rett i, ikkeno 50-50 blanding, for da tæler det ikke til vinteren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå