Gå til innhold

Kjøp stajonær pc ca 4000

Anbefalte innlegg

Skal gå til innkjøp av en pc som hovedsaklig skal brukes til å streame filmer. Men har også lyst på mulighet til å spille noen spill.

Tenkte jeg skulle gå for en pakkeløsning. Da jeg slipper unna å bygge den selv.

Har kikket litt på Komplett Crazy Gamer, men det jeg lurer på er skjermkortet. Ser det er enkelte skjermkort som koster 100kr fra og til. Hvilke av disse skjermkortene burde jeg velge? (tenker ikke å bruke mye penger.

Tar gjerne imot andre råd om dere har :)

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kan nok brukes til det nevnte formål den. For spilling så er det alltid greit og gå for det sterkeste skjermkortet som vel er HD 5770 i dette tilfellet.

Jeg er veldig skeptisk til å bygge en maskin rundt ett 400watts powersupply i dag. Skulle du ha lyst til å putte inn flere disker eller bytte til ett av de beste skjermkortene senere så vil ett 400watts power bli snaut.

CPU'ene som du kan velge til denne modellen begynner vel også å føle tidens tann og fremstår som veldig lite fremtidsrettet. Ikke sånn og forstå at de ikke vil kunne spilles på, men de er ikke siste modell for å si det sånn.

Men man får jo ikke all verden for 4000kr.

Lenke til kommentar

men jeg tenker ikke på bruke mere penger på et skjermkort, men er flere for samme pris der. Lurer hvilke av disse som er best

5770 er det beste, du klarer deg sikkert fint med 5750 som er valgt. Det er de to beste valgene der.

Men som nevnt over, så begynner delene i denne maskina å dra litt på årene kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...