Gå til innhold

Roccat Valo Gaming Tastatur

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte ett nytt tastatur uten å lese om hva andre folk syns om det. Da jeg fikk det og pakket det ut var jeg storfornøyd med hvordan det så ut. I begynnelsen var det litt uvant siden jeg er veldig vant med å bruke F-tastene og der de pleier å være var det nå 41 ekstra macro-knapper.

Etter å ha spilt med det i en måned og lest hva andre syns, har jeg mest lyst til å returnere det.

For det første så henge tastene seg opp. Hvis jeg skriver i strekk som foreksempel i denne posten hadde jeg ikke mindre enn 21 skrivefeil når jeg gikk over og rettet. Jeg har lest at de vil oppgradere det og alle som bruker Roccat Valo keyboardet vil få en oppdatering snart. Noen som vet om dette?

For det andre så er tastene forferdelig dårlig. Aner ikke hva andre syns med de er ubehagelig! Noen som vet om det finnes knapper til keyboardet med gummi på toppen? Jeg vet det finnes til andre keyboards og at det kanskje hadde passet til dette men jeg vil at det også skal se bra ut, slik at lyset i keyboardet lyser opp gjennom bokstaven på tastene. Trenger bare qwertasdfgzxcv 1 2 3 4 5 tastene.

Jeg forventet noe bedre av dette keyboardet siden det har vert utviklet i to år og kostet meg 800 spenn. Må også så at hvis noen vurderer å kjøpe dette så hold dere unna fåreløping. Ikke vert det. De andre tingene jeg har kjøpt av Roccat som mus og headset var jeg veldig fornøyd med ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten så er også mikrofonen fryktelig lav. Man hører trykkingen fra tastene bedre enn stemmen. Hører stemmen helt ok bra hvis man nermest skriker inn i mokrofonen.

For all del, styr unna dette tastaturet. I allefall for en stund!

Lenke til kommentar

Forresten så er også mikrofonen fryktelig lav. Man hører trykkingen fra tastene bedre enn stemmen. Hører stemmen helt ok bra hvis man nermest skriker inn i mokrofonen.

For all del, styr unna dette tastaturet. I allefall for en stund!

Er det mikrofon på tastaturet?

Ofte må man aktivere "Mic boost" i Windows 7. Jeg måtte iallefall det på headsettet slik at andre kunne høre meg greit.

09April_Friday_55k6b5.png

Slik har jeg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...