andy89 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei I når jeg prøvde Crysis, så fikk jeg øye på tempen som var mellom 100-104 grader på skjermkortet. Syns det var litt mye, på idle er det 84 grader. Da fant jeg ut det var på tide med nytt, spiller nesten aldri lengre så trenger ikke være så veldig bra, men helst bedre enn/på samme linje som det jeg har pr i dag. (Nvidia GeForce 7950 GX2) Jeg er ute etter et stillegående kort, DX 11, ATI og det må ha HDMI utgang. Er det noen her som har noen tips? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Må være et grundig nedstøvet skjermkort om du har over 50 på idle... Har du noe makspris? Beste kort for lavest pris i dag er HD 5870 og 5850... Og GTX 470 fra Nvidia. Endret 2. april 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Må være et grundig nedstøvet skjermkort om du har over 50 på idle... Dette stemmer ikke, dette er et dobbelt kort og jeg bare tok med den varmeste kjernen. Men selv den kaldeste kjernen ligger på 70 idle. http://old.prisguide.no/product.php?productId=115350&cat_id=30 Dette produktet syns jeg hadde en fin pris, noen som har noen erfaringer med dette? Kom gjerne med annbefalinger rundt den prisen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Siden du skal ha DX11 er nok det det du får for den prisen Lenke til kommentar
Madcatatlas Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Siden du skal ha DX11 er nok det det du får for den prisen Det stemmer som Kakeshoma sier, rundt den prisen er 5770 et veldig bra kort. for å si litt om ytelsen, så ligger den rundt forrige generasjons toppkort (singelgpu) for Ati sin, nemlig 4890. 5770 i CF ligger i ytelse rundt den som du får i 5870 (foreløpig topp singelgpukort for Ati) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå