nor50 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 PC'en min står på 24/7 og rett som det er er det noen filer jeg vil dele med mine venner. Hva er da letteste måte å gjøre dette på? Helst bare sånn at jeg kan sende dem en link de kan trykke på for å laste ned. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Opera (fildeling vha nettleserprogrammet). Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Spørs helt om du er ute etter et serversystem som de kan gå inn og hente filer vilkårlig på, eller om du mener enkel overføring av visse filer i ny og ne uten mye stres med å sette ting opp på forhånd. For førstnevnte så fungerer vel FTP fremdeles meget bra i mine øyne... For sistnevnte er filemail enkelt og greit. -Stigma Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvis det er snakk om små filer kan dropbox kanskje være et godt alternativ. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Stemmer også på dropbox for små filer. Er så greit og ha det inne i explorer/finder i os-et. Går også på iphone og div andre mobiler:D Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Dropbox er det vel 1 eller 2 gb gratis? Med mesh er det 5, og du kan opprette forskjellige mapper med tanke på hvem som får tilgang til hva. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 FTP. Enklere blir det ikke om du klarer å åpne porter. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Mesh, dropbox eller FTP. Alle er ca like lette så lenge du kan litt om data og ikke har ruter-config skrekk (for FTP). Det er bare et spørsmål om preferanser. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Dropbox har lave hastigheter, og begrenset plass. Har også hatt en del problemer med dem og linker, plutselig funker ikke linker osv. FTP = du kopierer filen inn i avsatt mappe, uten at man trenger å laste opp noe sted. Du sender link. De laster ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå