illiun Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 hvilken konsoll er egentlig best til spilling, av xbox 360 or ps3? og hvem har best spill? jeg liker skyting og slossing(som god of war) og noen bilspill. Kommer til å spille en del online på cod mw2 også, og de fleste jeg kjenner har xbox 360 og noen ps3. Ps3 har gratis online men har hørt at xbox live skal være bedre? Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) hvilken konsoll er egentlig best til spilling, av xbox 360 or ps3? og hvem har best spill? jeg liker skyting og slossing(som god of war) og noen bilspill. Kommer til å spille en del online på cod mw2 også, og de fleste jeg kjenner har xbox 360 og noen ps3. Ps3 har gratis online men har hørt at xbox live skal være bedre? Du vil stort sett få den samme spill opplevelsen på PS3 som du får på 360, også de samme spillene i stor grad. Jeg liker mye betre 360 kontrolleren, og siden også kontrolleren har mye å si for meg når det gjelder spillopplevelsen, så ville jeg personlig ha valgt 360. Live tjenesten er god på både PS3 og 360, så det er egentlig ikke noe å stresse med. Må riktig nok betale for 360 sin live spilling tjeneste, på QXL får du f.eks kjøpt 12 mnd abonnement til 250-300 kroner. Som du sier er kanskje 360 live tjenesten ett hakk betre enn PS3 sitt live tilbud, men siden den er gratis på PS3 så kan enn godt sidestille live tjenestene på begge konsollene. PS3 har nemlig ikke en dårlig live tjenste og gratis er den også. Liker du God Of War og spille mye på slikt? Kjøp PS3 - nå har god of war 3 kommet også. Og PS3 kommer også ut med gode eksklusive tittler innen sjangrer som du liker, f.eks god of war, killzone 2, uncharted osv, snart kommer jo de super gode nye gran turismo spillet også. Visst jeg var deg, ville jeg ikke vert skeptisk for å ha kjøpt en PS3 maskin nå. Så kan du evt. kjøpe en billig 360 maskin senere engang visst du også vil ha den, er ikke verre enn det, du får en brukt en med hardisk og spill til 1000 lappen, eller en ny arcade 360 til også 1000 lappen. Så kan du jo også ha i tankene at det er en 360 slim versjon på vei (ikke offisielt bekreftet enda), som kanskje kommer i slutten av året. PS3 er vel i grunn og bunn en teknisksett betre maskin enn 360. Om du egentlig vil merke så myetil det, er ett annet spørsmå. Men det er godt mulig den overlever lenger enn 360, men innen den tid kommer vel uansett Microsoft med en 720 maskin eller noe, dem er nok ikke interessert i å bli danket ut av Sony på sikt. Du vil få det fint med både PS3 og 360, det finnes litt fordeler og bakdeler uansett hvilke maskin du går får. Og begge konsoller har sine eksklusive tittler, itillegg til alle som kommer ut på begge. Ellers finnes både pluss og minus argumenter på begge sider... ...men for meg virker det som du bør gå for en PS3 som sagt. Og heller senere kjøpe en billig 360 maskin. Så går du ikke glipp av noe Visst du er redd for det. Endret 2. april 2010 av IDF Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Du kommer uansett til å bli fornøyd om du velger ps3 eller xbox 360. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
steamwork Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 ps3 og 360 er ganske likt i grunn, men det kan være lurt å se på hva slags spill du ønsker å spille i forhold til hvilken spill som er eksklusive til hver konsoll... det hjalp vertfall meg... Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Siden du har tenkt å spille online, og de fleste du kjenner har xbox, syntes jeg valget er ganske åpentbart. Hvis du ikke har råd til 300kr i året til xboxlive kjøper du ps3. Men såklart; dersom du vil ha godofwarIII og får dine foreldre til å kjøpe spillet til deg må du jo ha ps3. Se på hvilke spill som er ekslusive du har mest lyst på. (Og ja, XboxLive syntes jeg er bedre enn ps3Online eller hva det nå heter) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) god of war serien er jo god nok grunn i seg selv om du liker den typen spill, ingen andre spill i sjangeren når dem til anklene engang. Xbox360 får du jo kjøpt grisebillig til tider, samme pris som 2-3 spill, hvorfor ikke bare kjøpe begge deler Endret 4. april 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå