Adversary Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei, leter etter sportseksos til min 100 2.3 quattro 1990 Har lett litt men vet ikke helt hvor jeg skal lete. Noen som vet hvilke produsenter jeg skal styre unna og hvilke som er anbefalt? Kom gjerne med anbefalinger. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Spiller liten rolle, for det gir lite eller ingen effektøkning uanset. Simons er vel kanskje billigst, eller så har du svendsen eksos. Btw, det finnes flere motoralternativer i en audi 100, så hvilken har du? og hvorfor trenger du ny eksos? Hva er galt med det du har? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Har en 136hk, 2.3L, motortype NF. Ny eksos vil jeg ha kun for å få ut mer lyd Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Da kjøper du en endepotte hos biltema, og bytter ut den da har orginalt... Også må du selvfølgelig regne med å bli ledd av i ny og ne, for en gammel audi med slapp motor og stoooor eksos, er ikke særlig kult Endret 4. april 2010 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Har ikke planer om å ha en supergigamega endepotte på 4" diameter om det er det du tror Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Nei, men du blir fort gjennomskuet med en bil som har "grom"lyd men ikke går som en grombil Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 om den ikke er sprek, så er det værtfall en femmer motor, så lyden blir værtfall ikke feil! Lenke til kommentar
Tea3 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har du sjekket Cac i Luxemburg? Fine eksosanlegg til gammal audi. Og ja, den femmerlyden er råtøff Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Tihihi, jeg vet! Vil ha femmerlyden ut i friskluft.. Jeg kjenner til Cac, jeg har kjøpt røde baklykter og hvite blinklys der. MEN! Hvordan er det å kjøre med eksosanlegg uten Tüv godkjenning? (slik de har på Cac) Link: Custom Auto Craft eksos Endret 4. april 2010 av Adversary Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) jeg har eksos anlegg fra CAC min Audi 100 (2.2 turbo) fin lyd uten for mye bråk, egentlig helt passe. passformen er også upåklagelig. de sendte med UPS, og frakta kom på rundt 1000kr, da tok det kun noen dager og det kom på døra. de godtar ikke paypal. jeg betalte med moneybookers. http://www.moneybookers.com/app/ uansett, servicen på CAC er i særklasse!! Endret 4. april 2010 av Ovechk1n Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Men igjen, hvor lovlig er det å kjøre rundt uten Tüv godkjennt eksosanlegg? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Men igjen, hvor lovlig er det å kjøre rundt uten Tüv godkjennt eksosanlegg? Det går helt fint, så lenge det ikke bråker som et helvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå