Gjest oslogutt Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Rett på sak. Jeg holder på med en jente nå. Vi bor ganske nærmt hverandre. og i påsken hadde vi planlagt å være mye sammen. Vi har hatt det kjempeflott sammen til før påsken, men akuratt nå føler jeg at jeg holder på å miste taket. Vi har ikke vært sånn hard to get med hverandre, men forgje dagen så ville jeg helelr være med noen kompiser istedet for henne. jeg beklaget til henne senere. etter dette så har hun liksom "tatt igjen" ved å ditche meg i andre anledninger. Planene om å være sammen mye har ikke fungert. så vi har bare vært sammen 2 dager. Igår følte jeg at vi var skuls, siden hun ditchet meg, så fikk jeg vært en liten stund med hun. vi lå og rotet litt og sånn, men følte at intensiteten i det vi hadde var litt svakere. jeg var så dum at jeg sa at hun så veldig beruset ut, siden hun var så trøtt. hun komenterte det jeg sa og sa til meg at det var frekt sagt. det var liksom en spøk ifra min side, men vet ikke om hun skjønte det. så sendte jeg en melding senere og beklaget meg. Igår så skulle vi være sammen, og dagen før virket hun kjempe keen mens jeg var med hun og før jeg var med hun. mens etterpå så virket hun lite keen. Vet dette kan høres litt rart ut. men når vi liksom blir sure på hverandre, skriver vi ikke hjerter eller noe sånt (og når vi er enige sender vi mange hjerter og smilefjes og sånn) men igår fikk jeg en dødslame melding av hun at hun ikke kunne være med meg pga fammilie. Har begynt å få følelser for hun. hun er en utrolig søt og vakker jente med en veldig sjarmerende personlighet. Hva er det beste for meg å gjøre? har lite lyst å miste denne jenta! Vente med å kontakte hun til etter påske? Har litt lyst å sende henne en melding der jeg spør om hvordan hun føler det går mellom oss osv, på en indirekte og litt sjarmerende måte. Er det noen som har noen andre gode forslag? Vil bare komme back on track, og smelte hun skikkelig Lenke til kommentar
Knife Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 For det første vil jeg bare si at du oppfører deg veldig som en tøffel, du unskylder og beklager for alt. At du sier noe dumt og det ødelegger hele "greien" dere har, så er det ikke verdt å prøve seg på henne. Lenke til kommentar
Gjest oslogutten Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 68 visninger plis hjelp meg Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Du trenger ikke å vente til etter påske med å ta kontakt, men du trenger ikke å beklage deg for alt mulig heller. At du heller ville være med noen kompiser er overhodet ikke noe du bør beklage deg for, med mindre dere hadde en avtale som du brøt. Det du forteller her, gir meg inntrykk av at dere er på vei til å havne i en ond sirkel, hvor dere blir furtne annenhver gang pga. ditchinga, og svarer med å "ditche" den personen tilbake. Ikke gjør det, men vis heller at du er interessert og at du ønsker å bli sammen med akkurat hun. Men ikke vær en tøffel mens du gjør det (ikke si ja til alt hun sier eller gi hun førsteprioritering hele tiden), men prøv å finne en balanse mellom det hele. Si at du vil tilbringe en dag til med hun. Føler du at hun prøver å unngå å være med deg, så kan du spørre om noe er i veien. I så fall vedder jeg på at "hun trenger tid til å tenke gjennom ting", men forhåpentligvis så er ikke det tilfelle. Endret 2. april 2010 av Goldshoten Lenke til kommentar
Gjest oslogutten Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 takk for svar. grunnen at jeg beklaget meg er at hun pleier å gjøre det samme. siden det er i hennes natur å gjøre det, synes jeg at jeg like godt kan gjøre det samme.( jeg har bare gjort det to ganger, nevnt overnfor) jeg har full ryggrad, og er ikke redd for å si ifra. men vi fikk en sånn skikkelig fissen stemning. og jeg følte at hun følte jeg var litt på "kostbaren". og derfor gikk hun liksom i forsvar, så for å bryte den "dumme" barrieren sa jeg unskyld, at jeg ikke kunne komme, men jeg synes at det er viktig å holde avtaler. Er det noen som har flere alternativer for hva jeg kan gjøre? Vil bare ha flere muligheter, og velge den jeg føler er riktig akuratt i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Gjest oslogutten Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 er bare så redd for at hun skal føle at jeg er desperat. vet at hun liker meg, fordi min bror har kjennskap til hennes bror. og broren fortalte at han trodde hun var litt småforelsket i meg dagen før jeg var frekk med hun. men hvis hun liksom mister det som holder oss i gang pga av at jeg blir for innpåsliten, så kommer jeg til å få tidenes kjærlighets sorg.(bare føler det på meg, er bra forelsket selv) men på en annen side, hvis at hun er sånn litt keen på meg/likegyldig. tror dere at det er lettere for hun at hun mister det helt, og gjør det slutt hvis jeg satser på at hun får kontakte meg nå. eller tror du at de småfølelsene hennes vil komme forsiktig tilbake? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nå høres du hvertfall desperat ut. Ta det rolig og se hvor det fører. Du trenger ikke å gjøre alt så komplisert og planlegge forholdet fra steg til steg, inventer hun hjem til deg på filmkveld. Se en god film, knull og lev livet. Lenke til kommentar
Gjest concave as Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 du kan prøve å si "hei, kom bort til meg å ser vi en film, spiller tennis, etc hvis ho unnskylder seg med venner bør du si "vær sammen med meg i stedet, jeg er mye morsommere å være sammen med uansett Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Å "disse" vennene hennes er nok ikke veien å gå, men resten hortes bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå