0usty Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det noen som vet hvilken AC Adapter jeg trenger for å få strøm til et PC ratt? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det noen som vet hvilken AC Adapter jeg trenger for å få strøm til et PC ratt? Er det til et Ferarri ratt, står det ikke hva slags spenning (volt) du behøver der du plugger inn strømforsyningen? Lenke til kommentar
0usty Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Det er til Ferrari ja. Jeg har ikke funnet noe hvor det står hvertfall. Vet du hvor mange volt den trenger? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Det er til Ferrari ja. Jeg har ikke funnet noe hvor det står hvertfall. Vet du hvor mange volt den trenger? Logitech som lager den, er den til PC eller et spillkonsoll? Endret 2. april 2010 av Ned Flanders Lenke til kommentar
0usty Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Det er Thrustmaster som lager den, og den er til PC Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det er Thrustmaster som lager den, og den er til PC Som denne: http://ts.thrustmaster.com/faqs/eng/thr_eng_00120.pdf Det står ingenting i maualen om spenningen, men ser litt mer og poster det jeg finner her. Lenke til kommentar
0usty Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Tusen takk! Hvis du finner ut noe mer hadde det vært fint hvis du sa hvor det går ann å kjøpe det også, hvis du vet det da Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tusen takk! Hvis du finner ut noe mer hadde det vært fint hvis du sa hvor det går ann å kjøpe det også, hvis du vet det da Finner ikke noe info om dette. Det er ganske sikkert mellom 5 og 12 V og + på senterleder. Både biltema og Clas Ohlson har billige, universale, justerbare AC Adaptere som skal virke. Om rattet har innebygget diode pluss spenningsregulator skal det mye til å ødelegge det ved å prøve seg frem. Rart ingen andre på forumet har tilsvarende, alle på ferie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå