Gå til innhold

Fungerer Spotify på mobil i offline-modus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har brukt spotify på min android i flere mnd no.. kunne ikke vært mer fornøyd. hører på alle playlistene mine i offline mode. tviler på at jeg hadde fått plass til så mye musikk i mp3 format : p. lydkvaliteten er heller ikke noe å si på. og nå kom jo homescreen widget for en stund siden også =))

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting, til dere som har spotify kjørende på offline på mobilen.

Hvor mye plass tar ting? Oppleves 4gb minnekort som for lite? Lurer på hvor stort kort jeg trenger å investere i til Desire som jeg venter på.. Og det blir jo fort noen hundre låter man ønsker å ha tilgjengelig offline..

Tror jeg kommer til å gå for et 16gb kort håper dette holder til musikk og alt annet av snax man ønsker å trø inn i hærligheten :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurer på det samme som han ovenfor! Hvor mye plass tar sangene på spotify? Har nok opp mot 1000 sanger jeg kunne tenkt meg å hatt på minnekortet, da blir nok 4GB for lite. Noen som kan si hvor mye plass et visst antall sanger tar?

Lenke til kommentar

Lurer på det samme som han ovenfor! Hvor mye plass tar sangene på spotify? Har nok opp mot 1000 sanger jeg kunne tenkt meg å hatt på minnekortet, da blir nok 4GB for lite. Noen som kan si hvor mye plass et visst antall sanger tar?

Spotify-mappa mi er på 1.4GB. 228 sanger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...