Tsjaizer Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Fungerer Spotify i offline-modus på mobil, slik at man kan høre musikk selv når man ikke er tilkoblet nettet? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, men det krever at du har betalt abb hos dem. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Spotify Mobile krever vel betalt abbonement uansett, vel? Lenke til kommentar
Tsjaizer Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Stemmer det... takk for svar... da blir det nok spotify premium Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det er så verdt det for min del. Utrolig praktisk. Bruker nesten bare Spotify på iPhonen min nå. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hva slags telefon er det du har, kan også anbefale deg å prøve ut det norske alternativet wimp som også har støtte for mobil. Lenke til kommentar
Tsjaizer Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Har Nokia N82... har slått til på spotify premium og angrer ikke et sekund... fantastisk bra Lenke til kommentar
greenman Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 har brukt spotify på min android i flere mnd no.. kunne ikke vært mer fornøyd. hører på alle playlistene mine i offline mode. tviler på at jeg hadde fått plass til så mye musikk i mp3 format : p. lydkvaliteten er heller ikke noe å si på. og nå kom jo homescreen widget for en stund siden også =)) Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg lurer på en ting, til dere som har spotify kjørende på offline på mobilen. Hvor mye plass tar ting? Oppleves 4gb minnekort som for lite? Lurer på hvor stort kort jeg trenger å investere i til Desire som jeg venter på.. Og det blir jo fort noen hundre låter man ønsker å ha tilgjengelig offline.. Tror jeg kommer til å gå for et 16gb kort håper dette holder til musikk og alt annet av snax man ønsker å trø inn i hærligheten Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Lurer på det samme som han ovenfor! Hvor mye plass tar sangene på spotify? Har nok opp mot 1000 sanger jeg kunne tenkt meg å hatt på minnekortet, da blir nok 4GB for lite. Noen som kan si hvor mye plass et visst antall sanger tar? Lenke til kommentar
carwin Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Lurer på det samme som han ovenfor! Hvor mye plass tar sangene på spotify? Har nok opp mot 1000 sanger jeg kunne tenkt meg å hatt på minnekortet, da blir nok 4GB for lite. Noen som kan si hvor mye plass et visst antall sanger tar? Spotify-mappa mi er på 1.4GB. 228 sanger. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Wimp tar noe mindre plass enn Spotify, tror det er 96kbit/s. Lenke til kommentar
Tsjaizer Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Wimp tar noe mindre plass enn Spotify, tror det er 96kbit/s. ...dog med tilsvarende dårligere kvalitet på musikk. Det er jo ikke værst det heller, men Spotify leverer sanger i konge kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå