Yuri555 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Lurer på om noen har noe tips til hvor jeg kan finne drivere til denne bærbaren til windows 7 ? den er ganske gammel så vet ikke om det finnes. På Acer sine sider så er det ikke opplyst støtte av Windows 7 eller Vista takk for alt av hjelp. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hva slags kort har du, Atheros eller Broadcom basert? Du kan sikkert finne driverne der. Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Lurer på om noen har noe tips til hvor jeg kan finne drivere til denne bærbaren til windows 7 ? den er ganske gammel så vet ikke om det finnes. På Acer sine sider så er det ikke opplyst støtte av Windows 7 eller Vista takk for alt av hjelp. Du kan laste ned Driver Easy: http://www.drivereasy.com/ for å finne drivere:) Lenke til kommentar
laptoplover Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg hadde Windows 7 på min Acer Aspire 3003LMi og jeg brukte bare windows verktøyet for å finne drivere.. Jeg fikk lyd og nettverk og var fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå