deaktivert443556 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Tok et kjapt bilde av lillesøstra mi i går. Fint bilde! Bruker du reflektor her? Jeg er generelt interessert i å høre hva du har gjort for å ta dette bildet. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Litt ekstramateriale fra Aprilfesten min, med temaet "Er mindre mer?" Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Kjapt av muttern (og da snakker vi ti sekunder). Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Tok et kjapt bilde av lillesøstra mi i går. Fint bilde! Bruker du reflektor her? Jeg er generelt interessert i å høre hva du har gjort for å ta dette bildet. Takker! Nei, jeg brukte en blits Elinchrom Ranger RX ikke så alt for langt unna full styrke inn i sølvparaply opp og til venstre for meg. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Snøvær og solnedgnag. Kanskje sesongens siste snøfall her i Oslo. Varte ikke mange minuttene, men jeg fikk knipset noen bilder. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Var på konsert i går, fikk testet ny linse under virkelig mørke forholld. canon 550d 50mm f/1.4 usm på diverse f-stops Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Flotte konsertbilder! De i B/W hadde gjort seg med en mer filmaktig kornstruktur, da de i mine øyner skriker "digitalt". Ett fra idag: 180/2.8 @ 2.8 Jeg satte selvsagt på noen klosser jeg også, slik at jeg har deltatt i byggingen av verdensrekordforsøket . Francis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Raskt selvportrett, fikk endelig stativer og paraplyer i posten. Hva er dette tatt med, da -- f/64? Er jo litt juks med selvportretter som har mer enn 30 cm dybdeskarphet ;-) Ellers veldig mye flotte bilder fra deg, Simon! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva er dette tatt med, da -- f/64? Er jo litt juks med selvportretter som har mer enn 30 cm dybdeskarphet ;-) Ellers veldig mye flotte bilder fra deg, Simon! Exif sier F/8, men du vet jo at Simon kjører sånn liten sensor, så han har jo nok av dybdeskarphet å ta av Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg har hengt meg opp i sterke farger om dagen. Kan ha noe med sesongen å gjøre? Tulipaner ...i lange baner Valmuer Mandarin-and Jepp, det er vår! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Flotte konsertbilder! De i B/W hadde gjort seg med en mer filmaktig kornstruktur, da de i mine øyner skriker "digitalt". Francis Er det galt å fotografere konserter (/sv) digitalt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva er dette tatt med, da -- f/64? Er jo litt juks med selvportretter som har mer enn 30 cm dybdeskarphet ;-) Ellers veldig mye flotte bilder fra deg, Simon! Exif sier F/8, men du vet jo at Simon kjører sånn liten sensor, så han har jo nok av dybdeskarphet å ta av Liten sensor, ja. Der har vi nok forklaringen Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Flotte konsertbilder! De i B/W hadde gjort seg med en mer filmaktig kornstruktur, da de i mine øyner skriker "digitalt". Francis Er det galt å fotografere konserter (/sv) digitalt? Selvsagt ikke. Personlig liker jeg av og til å legge på "filmkorn" hvis det allikevel er støy på bildene. Francis Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Har jo naturligvis også sett en del konsertbilder som ser ut til å være litt ekstra grynete. Det er jo tilnærmet umulig å få det sylskarpt under sånne lysforhold, og jeg kan naturligvis se sjarmen i å holde en litt "old school stil" spesielt når det er b/w. Dog kan det jo også brytes med trenden, også lever man seg inn i dette årtusen. Noe jeg får prøve litt på når jeg leker med alle raw-filene en gang jeg har for mye tid. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva er dette tatt med, da -- f/64? Er jo litt juks med selvportretter som har mer enn 30 cm dybdeskarphet ;-) Ellers veldig mye flotte bilder fra deg, Simon! Selvportrett med lite dybdeskarphet er mer eller mindre veldig vanskelige. Og takk. Exif sier F/8, men du vet jo at Simon kjører sånn liten sensor, så han har jo nok av dybdeskarphet å ta av Jepp, lite dybdeskarphet er noe for folk som ikke er kreative. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Med litt mindre dybdeskarphet så hadde ikke den svarte prikken til venstre for armen din irritert så mye Forøvrig: Rett horisont er for konservative jævler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Med litt mindre dybdeskarphet så hadde ikke den svarte prikken til venstre for armen din irritert så mye Forøvrig: Rett horisont er for konservative jævler? Rett horisont er for konformister og liten dybdeskarphet er for nærsynte hippier Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Kjapt av muttern (og da snakker vi ti sekunder). Er du sikker? Exif sier 0,017 sekunder. Høhø - dårlig fotohumor. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Kjapt av muttern (og da snakker vi ti sekunder). Er du sikker? Exif sier 0,017 sekunder. Høhø - dårlig fotohumor. Tror heller Simon sa noe som sjokkerte henne i ti sekunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå