nortonx Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) . Endret 21. april 2010 av nortonx Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Tekst fra flickr lalala I got my drivers license on the 12th of April. It felt fucking awesome and I went straight home to get my car. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Bra attitude, men skulle ha sett skuldrene senket litt mer - med hevede skuldre blir det litt at man gjemmer seg/later som - senkede skuldre forteller mer "jeg sjefer". Solbriller, bil, jakke og klokke sjefer, derimot. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Bra attitude, men skulle ha sett skuldrene senket litt mer - med hevede skuldre blir det litt at man gjemmer seg/later som - senkede skuldre forteller mer "jeg sjefer". Solbriller, bil, jakke og klokke sjefer, derimot. Skinnjakka virker trøkt oppover armen for å ikke skjule klokke....ikke rart det "poser seg" på skuldrene, men uansett... Her må seteryggen vippes betraktlig bakover...betraktelig Sett fra siden skal kun deler av ansiktet vises bak midtstolpen, man skal kun såvidt ha støtte i korsrygg og når en av armene er på toppen av rattet skal den tilte skrått oppover fra kroppen. Men armer skal ikke synes til vanlig, man holder kun nederst på rattet..... Skulle se rimelig laidback ut da. Effektene ellers er knallbra, fett bilde, men for en som er født og oppvokst en en av norges værste rånebyer er dette helt fullstendig "ute å kjøre".... t.o.m. bestemor hadde sete lengre bak før hun mistet lappen for grisekjøing...hehe, neida... edit: hovedsaklig en dårlig spøk med en syyyyltynn undertone av alvor... Gratulerer med lappen, drive carefully ! Endret 21. april 2010 av flu Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Skulderen min er såpass høy fordi setet er lavt og arma lå oppå døra, og jeg måtte bøye meg litt ut for at lyset skulle treffe trynet mitt, så ble litt vanskelig å forandre på det. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Uansett - liker bildet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Nydelig Ole! +1 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Var ute med stativet i kveld. En båt og et landskap 14mm, f/5.6, ISO100, 1/40s Et naust og en måne 14mm, f/5.6, ISO100, 1/5s Denne karen lekte med meg hele tiden 14mm, f/2.8, ISO1600, 1/13s Og inne ventet denne karen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Du har en tålmodig far, Simon Har sansen for båt med landskap. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Tålmodig og tålmodig, vet ikke jeg, han er grei nok. Og takk. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Skogslik: Mindre skog og mer fjell, I like! Likte veldig godt bilde 1 og 2, men da særlig bilde 2. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Takk for det! Mer fjell kan nok gå greit da eg har flyttet litt fokus på det i det siste, hehe. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Veldig pent, cruel! Tok et kjapt bilde av lillesøstra mi i går. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Raskt selvportrett, fikk endelig stativer og paraplyer i posten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Raskt selvportrett, fikk endelig stativer og paraplyer i posten. Sinna-Simon? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Skuler dobbelthaka, og var ikke sikker på hvor høy jeg kunne være med kameraet på stativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå