Anew Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Dagens Aprilfestbilde, men redigert i kameraet (beskåret til 5:4 og s/h-konvertert): ...syns det fungerte ganske bra, selv om komposisjonen ble litt rar. Endret 17. april 2010 av Anew Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Tar veldig gjerne imot tips om hva som burde vært gjort annerledes ! Synes du har gjort en respektabel jobb her jeg da Bygningene og omgivelsene fikk en grei eksponering og gatebelysningen er ikke irriterende utbrent. Har en tråd om aurora polaris aktivitet i sør. Takk skal du ha ! Gode tips i tråden du linjet til ! Blir nok F/2.8 når/om anledningen byr seg igjen Synes selv at lukkertid er for lang, slik at "linjene" i nordlyset drukner. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Åhh palmer.. Jeg vil dit hvor palmene vokser.. Endret 18. april 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
# offline Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det begynner å bli noen Poladroid fans her inne Her er noen eksempler: Blur effect: av Stripes: paper Vignetting: strong Blur effect: av Stripes: photo Vignetting: strong Blur effect: på Stripes: av Vignetting: strong Blur effect: av Stripes: av Vignetting: strong Blur effect: på Stripes: photo og paper Vignetting: lite Ekspress fremkalling: Ta tak i bildet med muspekeren og rist bildet til det er framkalt. Du kan hente ut kopier før bilder er fremkalt ved å høyre-klikke under fremkallingen. Lenke til kommentar
Elenion Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Kanskje ikke så teknisk bra, men jeg syntes motivet var morsomt And som lever farlig ^^ Et bilde til fra samme tur, vofsen koser seg:) Gikk fra Sognsvannparkeringen til Ullevålseter og tilbake. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 @ Inc Det Grusvegg bildet var noe av det stiligste jeg har sett på lenge! Hele serien var bra, men akkurat Grusvegg skilte seg ut. @ Elenion And som lever farlig, fikk meg til å le... høyt! Bra fanget Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ett par til fra dagens grusbad. Så forøvring en "ung" person som drasset på alvorlig mye tungt canon glass som jeg mistenker kan være en Akamist, anyone here?? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 And som lever farlig Danger Duck! :!: Kult bilde. Lenke til kommentar
Hi_lux Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 et hdr-forsøk Tar gjerne imot forslag om ting som kunne vært gjort annerledes Lenke til kommentar
handprint Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Liten fototur med Ole Gunnar her på forumet og en kompis av han. Siden været er helt usmakelig her oppe, dro vi til en plass vi kunne stå litt under tak. Turen endte ved jernbanen, der en del av det gamle anlegget til Norsk Jernverk står. Tema for min del var industri, rust og 100mm vidåpen @ F/2 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Tema for min del var industri, rust og 100mm vidåpen @ F/2 ...mens jeg stortsett skøt med mye mindre blender: Mer på flickr Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 "Vårsleppet" for terrengsyklister i Trondheim Noen bilder fra den årlige mønstringen for alle som sykler utenfor asfaltert vei i Trondheim, som gikk sist mandag. Turen gikk langs Ladestien med stopp langs en rekke mer eller mindre krevende hindre som skulle forseres (eller forsøkes forsert). closeup. Det ligger ett behind the scenes-bilde av dette her - jeg er ikke han som sitter lengst til venstre, men du ser toppen av hjelmen min mellom han og syklisten Her er en som er i ferd med å gå over styret... ...og omtrent her begynte jeg å tenke på å komme meg unna. Bom på sporvalg: her går det galt, og syklisten måtte sy tre sting i leggen - men ikke før etter at hele turen var ferdig, omtrent tre timer senere. Man stikker da vel ikke bare av? kamp om de beste fotospottene - her havnet jeg bak i køen Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Liten tur i Østmarka i dag. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Vært på liten tur i dag, kaldt var det også. 100mm, f/2.8, 1/50s, ISO800 Litt annen vinkel på første bildet mitt i aprilfesten. 100mm, f/2.8, 1/60s, ISO800 Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Inc: AWSOME! Var en tur i Skien i dag. Barnearbeid i kommunal regi Finn én feil... D80, Sigma 105mm Lenke til kommentar
TGB Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 1 til fra gårsdagens studio-shoot Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 To bilder i farge i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå