Gå til innhold

Akambrukernes bilder - april 2010


Anbefalte innlegg

Var ute å vandret i svarte natta her for noen dager siden, i hjembygda i telemark.

På vei hjem fra en heller skremmende skogtur fikk jeg øye på dette og fikk kamera på stativ i lynets hastighet. Var ikke klar over det annonserte nordlyset, men har sett svakere nordlys i samme retning mang en gang tidligere da jeg har vokst opp i disse omgivelsene.

 

Plasserte meg midt utpå et jorde for å slipp unna de nærmesta gatelysene, skulle ønske jeg hadde bedre tid/flere eksponeringer/eller mer erfaring, ville nok kjørt ned både ISO og lukkertid et par hakk om jeg fikk sjansen igjen. Nordlyset forsvant etter rundt 10 min, så det hadde muligens holdt på en stund. Uansett utrolige spennende !

 

Tatt 12.04.10 kl 01.43

D5000, Tokina 11-16 @ 16mm, F/11, ISO 800, 58.8 SEK, endret størrelse, ellers uredigert.

 

post-173370-1271504377,5785_thumb.jpg

 

Tar veldig gjerne imot tips om hva som burde vært gjort annerledes !

Endret av flu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sn0dig postet:

post-58949-1271523722,9897_thumb.jpg

 

Dette er et bilde jeg gjerne skulle tatt! Nyter det best isolert fra resten av serien, så en ikke skjønner det er rally som har fått menneskene til å stå og speide oppe på haugen. Da blir det noe mystisk og postapokalyptisk over det hele som jeg liker svært svært godt :)

Lenke til kommentar

Sotra motocross? Så du hadde blitt medlem av den gruppen på fb :p

Har noe slekt der oppe.. men er liiiiitt kort frist + jeg er blakk, ikke råd til bilferjene engang :p

Ja, måtte det. Spre "møkka" der og :)

Edit: Selge ett glass ellerno da :p

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...