Elenion Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Fine simon, likte det av døren og det av bekken best:) Ble ganske fornøyd med dette bildet tatt av vofsen her om dagen, han har så søte små poter <3 La ved fargeversjonen også, men likte det bedre i s/h selv... hva synes dere? (På fargebildet har jeg ikke redigert bort hårstrået i forgrunnen) (Tatt med NikonD80-kitlinse.. *nybegynner* ) Endret 16. april 2010 av Elenion Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Selvportrett. EF-S 60mm, 4oD, 1/60s og f3.5 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Takk, men er ikke en bekk, det er en fjære. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kult bilde bjornage12. Du skulle pusset kulen først hehe. Blir en stund til jeg får kjøpt meg samme linse :-( Lenke til kommentar
okasin Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) he ehm amatøren prøver seg igjen Gutten min har grått i 7 mnd, (siden han ble født).. og nå har han ligget på sykehus en uke.. og funnet ut av problemet Så nå er gutten en glad gutt, og sover hele natten.. og da måtte jeg ta bilde Endret 16. april 2010 av okasin Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Skjønn liten tass. Har selv en datter på 2.5 måned. Hva var gale da ? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Litt mer overskuddsmateriale fra aprilfesten min. Dette er et av dem som ble vraket i går til fordel for dette. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Skjønn liten tass. Har selv en datter på 2.5 måned. Hva var gale da ? En form for melkeallergi ser det ut til.. får nå tabletter og spesial melk som koster skjorta.. men det er verdt det, en helt ny hverdag.. se som han smiler nå det har han ikke gjort siden han ble født.. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Huffda.Ikke bra. Godt å høre at det er bra nå da. Er ikke noe som varmer mer enn å sin egen unge smile sånn. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Merkelig hvordan "macro" bildene begynner å poppe opp når våren kommer... :=) Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 se som han smiler nå det har han ikke gjort siden han ble født.. Djeezes, 7 måneder uten et smil. Tøffe greier... Det var i hvert fall et fint smil du fikk fanget der, så da var det kanskje verdt ventetiden. Her er min, dog uten smil. Jeg begynner riktignok å bli mest vant med denne posituren Lenke til kommentar
okasin Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Herlig Bilder av barna mine er det jeg syns er mest morro, men også det som er mest vanskelig.. iallefall de minste barna.. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Huff, takket være O-flash glemte jeg helt av aprilfesten idag, så ble ikke noe bilder for den, men selvsagt lekt meg med ringblits adapteren (vel verdt ~200kr!). Med i pakka fra DX var også Matin Neck Strap som er elsk. Et eyepiece til kameraet hvor de hadde brukt altfor små skruer så jeg måtte bruke superlim for å få de to delene til å sitte sammen, ikke fint, men den kosta vel $1.60 så ikke store tapet, bedre enn å ikke ha noen. Men nok prat, bildetid med ringblits adapteren: 100mm, f/4, 1/200s, ISO100, Flash Fired (O-Flash) Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Regn, aske, regn, aske i Bergen for tida - graver i "gamle" bilder heller enn å ta nye... Her er noen ifm den 14. i aprilfesten tatt med E-P1 og et temmelig lurvete 60-talls-objektiv (Industar-26m). Det første tror jeg nok jeg like gjerne burde ha brukt istedet for "festbildet": Siste er tatt med mellomring. Edit: Og det i midten har en litt mer komplisert symmetri enn det første øyekast muligens får med seg? Endret 16. april 2010 av a_aa Lenke til kommentar
cpy Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Litt studiofoto " d o m i n a n s " http://www.flickr.com/photos/flickr_ching/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Enda ett fra Hurtigruten - litt D700-style: Av en eller annen grunn, så fikk denne til meg til å tenke på Elias ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Lette opp et par bilder fra Sånn Cirka Normal-uken, tatt med E-3 og OM Zuiko 28/2.0. Fine sommerminner det der. Skutt i foten med Poladroid Den der skal jeg bare se å få prøvd. Moar duggz! Noen som vet hva denne krabaten heter? Tenkte kanskje det var en mandarin-and, men en rask sjekk på wikipedia, så tror jeg ikke det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Ogå en liten serie fra Tanum kirke og kirkegården der ... Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Moar duggz! Noen som vet hva denne krabaten heter? Ikke fish eye, men goose eye Trur nok det der er ei Krikkand..... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ah, jeg kom akkurat frem til det samme selv. http://no.wikipedia.org/wiki/Krikkand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå