dymoletratag Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) -- Endret 10. juli 2015 av Fittegulp Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ser ut som det står : " Jeg spiser suppe hos Kwon på Søndager". Bare tuller, håper du ikke tok tatuasjon uten å vite betydningen, da kan overnevnte faktisk bli en ønsketenking. (Forhåpentligvis bumper jeg også tråden med svaret mitt ). Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Er aldeles ikke min tatovering! Er en idiot jeg kjenner som hevder at det er navnet hans (Rekan) på kinesisk. Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Det står jeg-Dreit-meg-ut hahahaha... berre tulla med deg hehe visst du skal vite ka den absolutt betyr så må du gå på nett eller finne bøker som har kinesisk alfabete og sjekker ut eller du kan spørre på kina resturanger om dei veit ka det betyr... håpe du har lært at man kan ikke berre ta kinesisk tegn uten man veit ka det betyr..Huska en hyperkristen fyr skulle ha seg kina tegn på armen og den skulle bety kriger men den betydde va at han va satans sønn hahahaha så jeg lo... Endret 2. april 2010 av Cipther Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå