CFM Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Har nå fått meg ny bil og da skal selvfølgelig den originale kasettspilleren, Audi Chorus (Blaupunkt?), byttes ut til en Pioneer DEH 5100UB spiller jeg har fra før. Spørsmålet blir da: Hva trenger jeg av overganger og fester/monteringsramme? Har forstått det slik at det sitter en aldri så liten original sub bak i bilen. Da må det vel finnes noen overganger til denne og så jeg kan styre denne? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Du trenger litt småtteri ja: Ramme: Overgang for originalforsterker til sub/bakdører: Antenneovergang med fantomstrømforsyning til original antenneforsterker: Mer trenger du ikke; 275,- herfra + frakt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Aha, trenger jeg overganger til selve spilleren også? Eller er det helt vanlige ISO kontakter? Endret 2. april 2010 av W202 Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Vanlig ISO. Du må bytte om Rød og Gul på ledningene fra Pioneer'en bare, ellers mister du minnefunksjonen og tenningsstyringen på spillern. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Sånn da var det i orden. Låter knallbra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå