Kikkirikki Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Det bli nok HTC desire på meg ja! Noen som har gode forslag til applikasjoner jeg kan laste inn på mobilen? Endret 9. april 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen som har en anelse om når Apple tidligere har kommet med release dato for ny iPhone? De har jo alle blitt sluppet på sommeren, men hvor lenge må jeg vente før jeg vet hvor lenge jeg må vente...? Har mao lyst på den nye. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen som har en anelse om når Apple tidligere har kommet med release dato for ny iPhone? De har jo alle blitt sluppet på sommeren, men hvor lenge må jeg vente før jeg vet hvor lenge jeg må vente...? Har mao lyst på den nye. "iPhone 4G" blir sannsynligvis presentert i siste halvdel av juni, og kanskje tilgjengelig her i løpet av juli. Dette basert på tidligere års lanseringssykluser. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 3GS ble annonsert 8.6.09, så den neste iPhone vil nok bli annonnsert i.l.a. de neste månedene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå