Hangm0 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 er det noen som kan hjelpe meg? vet ikke hvilken som er best, og hva som er lurest. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 heller vent ja. dagens iphone ligger et stykke bak konkurrentene og. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kommer ann på det. Orker du vente så lenge på ny mobil (noe som helt sikkert blir jævlig ) kjøper du ny mobil nå (men hvorfor ikke HTC Desire?). Det mest fornuftige er selvfølgelig å vente på 4g som ihvertfall er bedre enn 3gs. Men så spørs det om ventetiden er verdt det da. Kjenner jeg Apple rett så introduserer de en ny og revolusjenerende meny som gjør at du kan få animerte ikoner som du kan multitouche slik at de blir gjennomsiktige. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kommer ann på det. Orker du vente så lenge på ny mobil (noe som helt sikkert blir jævlig ) kjøper du ny mobil nå (men hvorfor ikke HTC Desire?). Det mest fornuftige er selvfølgelig å vente på 4g som ihvertfall er bedre enn 3gs. Men så spørs det om ventetiden er verdt det da. Kjenner jeg Apple rett så introduserer de en ny og revolusjenerende meny som gjør at du kan få animerte ikoner som du kan multitouche slik at de blir gjennomsiktige. Stemmer nok det. Apple har det som tradisjon med å komme med noe som revolusjonerer markedet, selv om jeg ikke liker hitler-regimet deres. Den nye iphonen må være noe som de andre ikke har, og med tanke på hardware. Ellers bare føyer den seg inn i rekken med andre. Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg har også vurdert å kjøpe iphone 3gs. Å vente til den nye iphon'en gidder jeg ikke, den kommer sikkert til å bli utrolig dyr uansett. Har ikke hatt iphone før og vurderer, som sagt, å kjøpe 3gs. Det jeg lurer på er hvordan man billigst mulig kan få tak i denne. Hvilket abonnent bør jeg velge, er det lurt å bryte abonnenentet? Jeg ringer ikke stort og sender ikke så mange meldinger. Hva bør jeg gjøre for å få iphone 3gs billigst mulig? Er dette det beste alternativet? vedlegg: http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=595058 Håper på svar, da dette inngår spørmålet til trådstarteren også Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen her som har iphone 3gs og kan si litt om hvordan den er? Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg har også vurdert å kjøpe iphone 3gs. Å vente til den nye iphon'en gidder jeg ikke, den kommer sikkert til å bli utrolig dyr uansett. Har ikke hatt iphone før og vurderer, som sagt, å kjøpe 3gs. Om du ikke MÅ ha ny mobil nå, ville jeg allikevel anbefalt å vente til den nye iPhone kommer ut med å kjøpe 3Gs, da prisen på nåværende modeller sannsynligvis vil synke. Om du ikke er avhengig av at alt skal være enkelt og rett fram, på bekostning av frihet og ekstra funksjoner, ville jeg heller vurdert en annen telefon, f.eks. HTC Desire. Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 HTC desire ja, ser ikke verst ut den! Den koster jo faktisk litt under 4000 kr også. Noen som har den mobilen da? Jeg ønsker jo en telefon som ikke så kjedelig, men har mange funskjoner. Det er derfor jeg har så lyst på iphone 3Gs. Nesten alle modellene av nokia og sony ericsson er så kjedelige (de samme gamle menyene og funskjone får hver ny modell som kommer ut jo!). Kanksje HTC desire passer bedre for bussines folk eller? HTC desire VS iphone 3Gs. Hvilken er best? Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Med tanke på abonnent og pris vile desire vært best. Men iphone tror jeg har bedre "innhold" og er kanskje litt mer interesang kanskje. Nå har jeg ikke så kjennskap til denne desire mobilen da, kanskje er den også fullpakket med interesanne ting og tang ikke vet jeg vell Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er flere apps til iPhone, men Desire har nok flust av apps og funksjoner den også, i tillegg til at den er mye kraftigere og har en mye bedre skjerm, og du er ikke like låst som med en iPhone. Samtidig er den også billigere. What more can you ask for? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen her som har iphone 3gs og kan si litt om hvordan den er? Jeg er knallfornøyd. Eneste jeg egentlig savner er bedre batteri, (varer i et par dager ca med min bruk) og multitask så jeg kan høre på spotify mens jeg gjør noe annet. Men nå som det er få måneder igjen til neste iPhone ville jeg definitivt ventet. Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Okey, da venter jeg til neste iphone eller kjøper desire. Hvor dyr vil den nye iphone 4G bli sånn cirka da? blir den over 7-8 tusen kroner, kjøper jeg HTC desire i steden. Et annet alternativ er nok å kjøpe desire nå og selge den like før iphone 4g kommer . Tror nok jeg vil få en del kroner når jeg selger desiren i sommer . Men det store spørsmålet er hvor mye iphone 4G kommer til å koste? Endret 5. april 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen her som har erfaringer med google nexus one? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Du kan jo ta deg en titt i Nexus One/Desire tråden og lese litt Anbefaler deg å kjøpe Desire og ikke Nexus hvis det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Okey, da venter jeg til neste iphone eller kjøper desire. Hvor dyr vil den nye iphone 4G bli sånn cirka da? blir den over 7-8 tusen kroner, kjøper jeg HTC desire i steden. Et annet alternativ er nok å kjøpe desire nå og selge den like før iphone 4g kommer . Tror nok jeg vil få en del kroner når jeg selger desiren i sommer . Men det store spørsmålet er hvor mye iphone 4G kommer til å koste? Vel, iPhone 3gs er på langt nær den beste mobilen på markedet lenger, men den selges for blodpris fortsatt, så du kan regne med at 4G kommer til å bli veldig, veldig dyr. Du betaler fryktelig mye for mindre med en iPhone, og alle som er noenlunde nøytrale a.k.a ikke svorne iPhone fans, kommer til å fortelle deg det samme. Kjøp deg en Desire. Grunnen til at alle maser om iPhone er appmarket, men tro meg, Android market er i full fremarsj og har sannsynligvis alt du drømmer om + litt til. Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nice, da blir det nok en HTC mobil på meg. Er det desire som er tingen da eller er det noen andre gode htc modeller på markedet? Har fått prøvd ut htc touch diamond 2, og må innrømme at den ikke er det beste jeg har prøvd - iphone er i så fall bedre enn touch diamond 2. Men det er jo en del andre, nyere modeller fra HTC. Er det desire som er det ultimate valget da eller? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Okey, da venter jeg til neste iphone eller kjøper desire. Hvor dyr vil den nye iphone 4G bli sånn cirka da? blir den over 7-8 tusen kroner, kjøper jeg HTC desire i steden. Et annet alternativ er nok å kjøpe desire nå og selge den like før iphone 4g kommer . Tror nok jeg vil få en del kroner når jeg selger desiren i sommer . Men det store spørsmålet er hvor mye iphone 4G kommer til å koste? Vel, iPhone 3gs er på langt nær den beste mobilen på markedet lenger, men den selges for blodpris fortsatt, så du kan regne med at 4G kommer til å bli veldig, veldig dyr. Du betaler fryktelig mye for mindre med en iPhone, og alle som er noenlunde nøytrale a.k.a ikke svorne iPhone fans, kommer til å fortelle deg det samme. Kjøp deg en Desire. Grunnen til at alle maser om iPhone er appmarket, men tro meg, Android market er i full fremarsj og har sannsynligvis alt du drømmer om + litt til. Vel, 32GB 3GS kostet 2500,- med netcom når den var ny, så neste kommer nok ikke til å være særlig dyrere enn det tipper jeg. Pris uten abb / inkl månedsavgift er jo en annen ting, men den er jo ikke særlig dyrere enn tilsvarende telefoner. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 De abonentene som følger med fra Netcom er vel i grunn ganske gunstige? Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Seriøst, kostet iphone 3Gs (og det 32 gb!) bare 2500 kr da den først kom ut? Da er det jo faktisk lurere å kjøpe Iphone 4G med en gang den kommer ut. Hvis det er slik at iphone telefoner er billigere ved lanseringstiden enn når de blir litt gamlere? Endret 5. april 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå