Eulogy Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Så lenge han scorer så er det godt nok. Gir beng i om det er en lompe av dimensjoner så lenge det blir mål. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ikke jeg. Han roter bort ballen så jævla mange ganger i løpet av en kamp. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ikke jeg. Han roter bort ballen så jævla mange ganger i løpet av en kamp. Han er ikke aleine om det. Selv i EPL så skjer det. Skulle nesten tro at du ønsker at det var 0-0 istedenfor at RBK leder fordi feil mann har scort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Har jeg aldri sagt. Ja, de mister ballen der og, men ikke 90% av gangene som Olsen har ballen. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Har jeg aldri sagt. Ja, de mister ballen der og, men ikke 90% av gangene som Olsen har ballen. Enig her. Greit nok at han scorer et mål i ny og ne... men i første omgang i dag feks rotet han bort vel 3-4 "Store" sjangser og overganger. Til kampen så trenger vi Ivers nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Elendig skudd. Hadde det vært Olsen, hadde han blitt slaktet som bare det nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Latterlig avslutning fra Henriksen gitt. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Moldskred og Ivers.... Endelig fart fremover! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 IVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Fehn ikke feil å putte etter 50 sek på banen. Prica tar over for Olsen etter han går ut... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Over 17000 på stadion i dag... bra det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ikke dårlig det. Kjella inn! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Godt å se unguttene komme inn Henriksen mye bedre i andre omgang i dag. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERS! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 STEFFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå