MartinF Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Gleder meg til kamp nå. Kun tre poeng er bra nok i dag, etter et par ustødige kamper. SIF har et godt mannskap og kommer til å gi oss fight, men vi må klare å ta tre poeng på stadion i dag. SJEKK VÆRET DA! Helt fantastisk. Endret 5. april 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Alt annet enn tre poeng er bra nok i dag. Jeg hadde normalt sagt det motsatte, men det er vel bare meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Sitter nå på med årets drakt. Da BØR det bli seier. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg hadde normalt sagt det motsatte, men det er vel bare meg. Haha, selvfølgelig. Gikk litt fort Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Alt annet enn tre poeng er bra nok i dag. Jeg hadde normalt sagt det motsatte, men det er vel bare meg. HAHAHAHA. Godt observert! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Pikk! Terje Hauge som dommer og en kommentator med hæslig stemme! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Gotta love it... Laget mot Strømsgodset: Örlund, Lustig, Stadsgaard , Demidov, Dorsin, Winsnes, Henriksen, Annan, Skjelbred, Olsen Prica Benken: Bråthen, Lago, Sellin, Iversen, Traoré, Moldskred og Åsen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er det bare jeg som blir like overrasket hver gang jeg ser at Olsen starter?! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det er jo nesten alltid, så jeg blir ikke så overrasket mer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Olsen viser glimrende teknikk igjen ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Herregud som vi suger i dag. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Se her ja Kamtråd og greier Som sagt... ut med olsen inn med Moldskred. Ut med Henriksen, inn med Ivers og trekker ned Winsnes. For noe elendig dette er. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 ..... kommer til å rive meg skallet snart om ikke RBK begynner å ligne på RBK, for dette er triste greier. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Dette er latterlig av Rosenborg. Forferdelig forestilling. Trond Udugelig Olsen scorer igjen. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 joda... Olsen.... greit nok men ikke imponert. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Haha, vi fortsetter å skjelle ut Olsen, men faen er ikke han toppscorer for RBK nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Mål av Olsen. Morsomt, for han har fått mye pepper her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Rart da? Fyren eier ikke teknikk og roter bare bort ballen. Da han skjøt i nå nettopp trodde jeg den og skulle gå langt utenfor. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Haha, vi fortsetter å skjelle ut Olsen, men faen er ikke han toppscorer for RBK nå Hehe, ja Olsen er udugelig... er jo ikke noe flott mål.... men se feks det siste "innlegget" eller skal jeg kalle det "utlegget" mannen eier jo ikke teknikk og spolerer mange angrep. Moldskred er riktig mann, tror nok han kan score mer enn Olsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå