Gå til innhold

BK: Rett og slett et portrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Synes ikke de utbrente partiene ødelegger for mye, men har du vært ute med litt vel mye kloning på huden, eller er han virkelig såpass glatt?

Synes forøvrig det ser ut som om du har god kontakt med modellen og han føler seg komfortabel etter det jeg med mine svake portrettkunnskaper kan se. Poseringen faller også naturlig inn og for det meste synes jeg det blir fint.

Eneste at det framstår litt for glatt til tider og de små utbrente partiene trekker litt ned, selv om de ikke direkte ødelegger bildet.

=)

Lenke til kommentar

Synes ikke de utbrente partiene ødelegger for mye, men har du vært ute med litt vel mye kloning på huden, eller er han virkelig såpass glatt?

Synes forøvrig det ser ut som om du har god kontakt med modellen og han føler seg komfortabel etter det jeg med mine svake portrettkunnskaper kan se. Poseringen faller også naturlig inn og for det meste synes jeg det blir fint.

Eneste at det framstår litt for glatt til tider og de små utbrente partiene trekker litt ned, selv om de ikke direkte ødelegger bildet.

=)

 

Har ikke softa huden noe. Bare fjernet noen føflekker.

Endret av RasmusKRiis
Lenke til kommentar

In principle, I really like it but that very bright part on the right is too distracting in my opinion. It tends to draw my eyes to it all the time and that's not where you want the viewer's eyes to be drawn to I guess.

 

Also the skin does look a little weird where it's a little darker (on the nose and on the cheek).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...