black_knight Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Ja, så måtte det jo såklart skje. Servern (MS) fant ut at det var en god ide å reboote maskinen mens highpoint 2340 kortet mitt dreiv å expandet mitt 5x2tb raid 5 array med 3 disker. Etter oppstart er D: unaccessable, og "disken"(arrayet) listet som RAW i windows disk management. hpt kortet sier derimot at alt er normalt og prøver fortsatt å expande (men progress bar er nå på 0% igjen). Jeg pauset den såklart med en gang jeg så det, men nå er jo egentlig det store spørsmålet hva jeg skal gjøre.. Skal jeg la han gjøre seg ferdig, eller skal jeg nappe ut de 3 nye diskene og prøve å rebuilde arrayet sånn som det var, eller skal jeg prøve å fixe arrayet så det ikke lenger er "RAW", og se om jeg får tak i dataene før jeg lar han fortsette... gurgle.. Håper det er noen HD, GPT, bootsector guruer her.. Endret 2. april 2010 av black_knight Lenke til kommentar
black_knight Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Ingen som har noen erfaring med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå