flory Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Da har jeg endelig fått kjøpt meg en ny kniv. Det ble en Cold Steel Pendleton mini hunter for den nette sum på 290,-. Håper dette er en bra kniv. Lenke til kommentar
Theavondtiknea Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei og håpp! Det er meg, theavondtiknea (knesykdom he-he) Joa den er forsovet grei den, jeg har fem selv. i alle farger (Rfr stål og sort) Men hva er det egentlig du lurer på?????? Ha en knivstukken natt Lenke til kommentar
flory Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Hei og håpp! Det er meg, theavondtiknea (knesykdom he-he) Joa den er forsovet grei den, jeg har fem selv. i alle farger (Rfr stål og sort) Men hva er det egentlig du lurer på?????? Ha en knivstukken natt hallais. siden du har 5 stykk av de er vel du rette personen å spør og da har lest mye bra om Cold Steel knivane men siden du har så mangen av de. ER dette en bra kniv og bare noe småtteri som ikke er brukenes til så mye. skal selv bruke den på fjellturer, fisketurer osv.. ha en fantastisk kveld du også Lenke til kommentar
Han som vet nesten alt Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 cold steel har mye bra. kjenner skjefen der personlig. han er veldig god til å komme opp med nye ideer og konsepter. firmaet har en eksepsjonell kvalitet. og jeg anbefaler på det sterkeste mange av deres produkter. kniven du snakker om er god, men kanskje litt uegnet til mye. syns at den blir litt liten, den er grei hvis du skal åpne eller kappe over ting. men hvis du vil ha en allsidig brukskniv, vil jeg anbefale kniver som outdoorsman eller SRK (fra cold steel). dette er veldig gode kniver som kan brukes til mye. men nå lurer jeg på noe! hvor kjøpte du kniven? og fikk du den anbefalt? Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Noen av mine kniver.... Kershaw blur Buck vantage select kershaw chive Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 cold steel har mye bra. kjenner skjefen der personlig. han er veldig god til å komme opp med nye ideer og konsepter. firmaet har en eksepsjonell kvalitet. Cold steel har noen gode produkter, men med all den ninja factoren de legger i markedføringen og hvordan de Skryter det opp i skyene. Ikke mitt første valg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå