Lucky Luciano Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 At Brann blir bortdømt er bare å bli vant til, enten storspiller et lag mot oss eller så er det en jævla drittdommer som storkoser seg når han endelig får dømme en "storkamp". Vi skulle iallefall hatt 2 straffer, Andreasson skulle hatt 2 gule. Latterlig! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Fantastisk opphenting av Molde, rett og slett deilig, og årets første trepoenger er i boks Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Ut med styret og det sportslige apparatet. Nilsen er faen meg for feig Spilte styret kampen? Det som er feilen med Nilsen, er at han åpenbart ikke vekket spillerne etter reduseringen i dag . Vil vente til jeg ser sjansestatistikken før jeg feller en dom. Men tross alt så scorer vi to mål, det skal være nok til å vinne fotballkamper uansett om vi skulle hatt en straffe eller to... Deler denne på offsidemålet, Sævarsson som header ut i returrommet og Opdal som kanskje burde reddet 3-2 målet... Endret 5. april 2010 av Step_up Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Helt utrolig dårlig av Brann å slippe Molde inn i kampen. Molde scorer to fine mål og styrer det meste i andre omgang. Men dessverre har mennene i svart en del å si i dag. For dårligere dømming skal en lete lenge etter. Brann ble snytt for to solkeklare straffer, og linjedommerne vet ikke hva offside er. Huseklepp var onside 2-3 ganger der han hadde vært alene gjennom, og det første målet til Molde er også offside. Andersson skulle heller ikke spilt hele kampen, da han stopper en klar overgang som skal være hans andre gule for dagen. Endret 5. april 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er håpløst å klage på dommeren for dette tapet, hadde han gjort jobben sin ville vi hatt en utvist for å slå til en motspiller. Mulig var også ballen i mål for Molde, Hanøy virker i hvert fall overbevist om at Molde ble snytt for mål der. Det var laget som sviktet her, kampen illustrerer godt forskjellen på topp- og bunnivå hos Brann. Vi trenger Austin tilbake på midtbanen, så slipper vi kanskje å få så mange langskudd imot. Er jo også måte på hvor flink motspillerne skal være til å treffe helt nede i hjørnene mot oss også. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Einarsson er så grusomt dårlig at jeg blir matt av å se på han. Det virket også som om vi var fullstendig tomme for krefter tidlig i andre omgang. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Ut med styret og det sportslige apparatet. Nilsen er faen meg for feig Spilte styret kampen? Det som er feilen med Nilsen, er at han åpenbart ikke vekket spillerne etter reduseringen i dag . Vil vente til jeg ser sjansestatistikken før jeg feller en dom. Men tross alt så scorer vi to mål, det skal være nok til å vinne fotballkamper uansett om vi skulle hatt en straffe eller to... Deler denne på offsidemålet, Sævarsson som header ut i returrommet og Opdal som kanskje burde reddet 3-2 målet... Nei, men laget er ikke akkurat sterkt. Midtbanen er tempoløs, og forsvaret er GRUSOMT. Det slås KUN langt, mot de "hodesterke" spissene våre, helt utrolig. I sommer må det handles, og da må styret ut. Opdal spiller også horribelt i andre omgang, iallefall et av målene skulle vært unngått - hans manglende rekkevide vises gang på gang. Endret 5. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Brann har ikke engan penger til å betale lønn til en 33-åring som kunne kommet gratis, det blir nok lite handling. Jeg tror mye vil bedre seg med Austin inn på midtbanen, slik at vi får litt mer trøkk utenfor egen 16-meter. Det er der vi taper kampene. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvor lenge skal planløse Nilsen få styre skuta? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Dette er da overhodet ikke Nilsens feil. Brann spilte en kanonkamp, men spillerne er ikke i form ennå, Bakke ble skadet og Opdal har ikke den rekkevidden han hadde. Seriøst. Opdal er like god på alt annet før kneproblemene, men som vi så mot viking, og nå i dag så er rekkevidden DÅRLIG. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Han får stå en halvmeter lenger ute av mål, så ordner det seg. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er håpløst å klage på dommeren for dette tapet, hadde han gjort jobben sin ville vi hatt en utvist for å slå til en motspiller. Mulig var også ballen i mål for Molde, Hanøy virker i hvert fall overbevist om at Molde ble snytt for mål der. Det var laget som sviktet her, kampen illustrerer godt forskjellen på topp- og bunnivå hos Brann. Vi trenger Austin tilbake på midtbanen, så slipper vi kanskje å få så mange langskudd imot. Er jo også måte på hvor flink motspillerne skal være til å treffe helt nede i hjørnene mot oss også. Nja, uenig i den. Straffesituasjonene ser klare ut og når Gylfi får en spiller i halsen der så skjønner jeg reaksjonen. Berntsen burde straffet Moldespilleren og. Rødt etter at han ble slått i halsen ville vært totalt på jordet! Den ballen som muligens var inne, den må jeg nesten se i reprise. Men vi kjenner da Opdal såpass. Det ville ikke vært en bombe akkurat. På 3-2 header Sævarsson rett i returrommet. kanskje Opdal bør ta den. Uansett så er det lett å se på enkeltsituasjoner i denne kampen. 2-1 er offside og begge straffesituasjonene kommer på 2-1 og. Men disse situasjonene kommer aldri til å bli omgjort. For å si det enkelt:hadde vi puttet sjansene og fortsatt i andre som vi spilte i første, så hadde dette vært en grei seier. Men vi skal uansett ikke kaste bort 2-0. Det er utilgivelig! Om Steinar legger dette tapet på dommeren, so be...Vi må bare ta med oss de fine taktene fra første og fra Sandefjordkampen og se frem mot neste runde. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 For bortekamp var det uansett av det mindre dårlige vi har gjort, første 30 var jo nær praktfull. Vi får bygge videre på det positive, problemet blir at media vil bygge sine saker på det negative. Det svir ekstra at det er mot Molde, å tape 3-2 slik ville vært bedre mot et hvilket som helst annet lag. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ja, det var tross alt mye positivt å ta med seg. Problemet er at de fleste av oss akkurat nå sikkert er mest opptatt av i hvilken retning vi skal rette vår sinne, frustrasjon og skuffelse. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Ut med styret og det sportslige apparatet. Nilsen er faen meg for feig Spilte styret kampen? Det som er feilen med Nilsen, er at han åpenbart ikke vekket spillerne etter reduseringen i dag . Vil vente til jeg ser sjansestatistikken før jeg feller en dom. Men tross alt så scorer vi to mål, det skal være nok til å vinne fotballkamper uansett om vi skulle hatt en straffe eller to... Deler denne på offsidemålet, Sævarsson som header ut i returrommet og Opdal som kanskje burde reddet 3-2 målet... Nei, men laget er ikke akkurat sterkt. Midtbanen er tempoløs, og forsvaret er GRUSOMT. Det slås KUN langt, mot de "hodesterke" spissene våre, helt utrolig. I sommer må det handles, og da må styret ut. Opdal spiller også horribelt i andre omgang, iallefall et av målene skulle vært unngått - hans manglende rekkevide vises gang på gang. Deg om det. Husky, Mjelde, PVM, Solli(når han er tilbake), og Gustav(når han får norsk statsborgerskap) er alle landslagsaktuelle spillere. Mener og at Gustav burde startet. Offensivt synes jeg laget er mer enn sterkt nok . Uansett så kan man ikke på noen måte som helst klare å blande inn styret i denne kampen hvor ett mål var offside, dommeren snyter oss for to straffer, vi bommer på ett par enorme sjanser, Sævarsson header i returrommet og Opdal bør jo klare å redde den siste. Men ja, defensivt slipper vi til for mange sjanser, men synes vi er mer enn sterke nok offensivt til å kompensere. smålig av Hardball hvis de står på at styret må gå av før de spytter i ! Håper at vi reiser oss igjen i neste kamp og at vi får en bedre dommer. håper at Udjus kan få sjansen snart. Opdal eier jo ikke rekkevidde og har ikke den ballsikkerheten Udjus har. Han har heller ikke grepet eller rekkevidden. Udjus er jo tilnærmet like god på begge bein. Heller ikke refleksene. Se på 2-0 målet til Deportivo i returkampen. Redningen i forkant der er Europaklasse! Endret 5. april 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Brann viste gode takter i de første 30min. Men så plutselig var de mer defansive og gjekk sluttet å gå rett inni duellen. Litt i tvil om eg vil ha Austin på banen i det hele tattt. Føler enn viss nervøsitet når eg ser han går inn i taklinger. Frykter alltid at det enten bli gult eller rød. Gustavino burde slutte å tenke på å avslutte selv. Han har faktisk medspillere, er ikkje berre han mot molde. Men at Molde snur 0 - 2 til 3 - 2 burde ikje skje, selv om Molde har gode spillere så burde forsvare kunne tette igjen. Å alle desse høge ballene fremm, kvifor kan man ikje bruke bakke også. Lurer på om det enste dem gjør på trening er å trene på å få fyrt den ballen fortast mulig framm, så skal spissene gjøre resten. Men når dem spiller via bakken så bli det alt for mye balltap. Å kvifor ikje bruke Udjus i en kamp, så kan iallefall han få vise ka han er god for. Istedenfor å la han sitte på benken mest vi som ser på kampen kvar gang berre må krysse fringrene på at Opdal redder ballen. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kjerringen gjor slik at eg mistet 1 omgang! Ettersom første var så inni satan mye bedre enn andre så skulle eg gjerne dradd på meg buksene og kastet meg på sofaen! Nok en skuffende kamp av brann. Var utrolig tamme og feil passningene bare forsetter og forsette! Gylfi med nok en katastrofe kamp! Skjønner ikke Nilsen sin tankegang med Gylfi. Overbetalt katastrofe spiller! Eneste han gjor i går er og miste ball og klaske til en spiller (Såg ikkje helt kem det var). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå