andre3028 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 faen så irriterendes. Håper guastavino har dagen og forandrer kampbildet Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nei, TVen slås ikke av før det blir tosifret tap. KOM IGJEN DA, BRANN!! Utrolig at vi skal være fornøyd om vi klarer 1poeng. Før 3-2 var det utenkelig. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Å klage på dommeren gang etter gang blir litt tynt. Overhodet ikke! ihvertfall ikke når vi leder 2-0! hva holder du på med Sævarsson?!?!?!?! Berntsen, hvis Molde vinner, da vet vi hvor vi kan sende rundens kaktus! Opdal kinne tatt den og... er veldig spent på hva Steinar har sagt til spillerne. Dette laget er ikke til å kjenne igjen fra første, for da hadde vi vunnet lett. latterlig at det kun er Gylfi som får kort der, selv om jeg kan skjønne at han gjør det der. Endret 5. april 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Vi fortjener så jævlig mye mer!! Blir så steeeeeeik forbanna! 90 minutter... 90 FORBANNA MINUTTER! Neida, klarer ikke holde den ledelsen.. NEIDA... Aldri vært så forbanna i hele mitt liv... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 ka faen opdal ? Like før det. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 NEIDA... Aldri vært så forbanna i hele mitt liv... Da har du ikke sett mange Brannkamper Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Herregud. "Her spiller de NESTEN flott fotball seg i mellom" Sannere ord har ikke blitt sagt på lenge. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 at ikke Sævarsson får frisparket der sier vel alt om dommerens innsats i dag... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 For faen, det der var en ren takling! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nest mest innslupne mål bak Hønefoss sier vel sitt..dette blir en jævlig tung sesong, kvalikkplass og play-off tap mot Sogndal hadde ikke forundret meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg begynner å forstå dommer-teorien. Herregud, som jeg krysser fingrene for at det på magisk vis skal gå bra. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hadde vi komt på kvalikk hadde vi til og med tapt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kjipt hvordan dette Brann-laget, nå med 5 på midtbanen, gang på gang tillater langskudd utenfor egen 16 meter. To av dem gikk inn, også fått imot i tidligere kamper. Sentrale midtbanen er og forblir for svak defansivt. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Svensker skulle vært forbudt i TL, makan Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Einarsson er så dårlig at jeg spyr. Flott av Huseklepp der, men MEDSPILLERNE MÅ BEVEGE SEG! KAN IKKE BARE STÅ OG SE PÅ AT HUSEKLEPP DRIBLER.. FAEN SÅ IRRITERENDE! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ut med styret og det sportslige apparatet. Nilsen er faen meg for feig Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 3-2. Matchvinner Espen Berntsen. Makan. Er så lei denne mannen og andre drittdommere! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Faen der tapte vi. Hadde ALDRI trodd at vi skulle tape dette før Berg Hestad scorte. Skjønner faen ikke at dette er mulig. SÅ FORBANNA FRUSTRERENDE. Den sentrale midtbanen er ALT for dårlig. Jaiteh var frisk i førsteomgang, men i andre? Hvor var du, Tijan? Nei, dette er for dårlig folkens. SKJERPINGS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå