Latias Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) VS Tippeligaen 05-04-2010 Kl. 20:00 @ Aker Stadion Vises på: ---------------------------------------------------- På papiret er dette et toppoppgjør, men sesongen har ikke startet så godt for noen av lagene. Begge lagene har scoret tre mål og sluppet inn dobbelt så mange, noe som hadde gitt en delt andreplass på lista over flest innslupne mål. MOLDE Molde tapte sine første to kamper, mens de i forrige runde tok sitt første poeng borte mot Start. De mistet i vinter sin store målscorer, da Mame Biram Diouf dro til Manchester United. Nå er også navnebror Diouf (Pape) utilgjennlig pga. skade. Rindarøy, Steen, Runström og Thioune er alle skadet, men et par av disse kan rekke kampen. Mulig lagoppstilling: Amos Simonsen - Marcus - Forren - Johansson Berg Hestad - Holm Mostrøm - Thioune - Hoseth Fall BRANN Brann står med fire poeng etter å ha spilt uavgjort, tapt og vunnet en kamp. Mot Haugesund i første kamp skulle det ha blitt tre poeng, men der endte det med poengdeling. Uka etter ble man knust bokstavelig talt av Viking. Etter å ha tatt ledelsen mot Sandefjord, ble kampen snudd på hodet i løpet av noen få minutter. Superreserven Guastavino scorte to mål, og sesongens første trepoenger kom på overtid. Brann stiller uten en skadet Solli, og Austin pga. karantene. Mulig lagoppstilling: Opdal Fakiri - Amankwah - Bjarnason - Holmvik Hansen - Mjelde - Bakke - Moen Guastavino - Huseklepp Tips: 2-2 Endret 8. mai 2010 av Latias Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Lillebror Diouf er ikke skadet, han spiller for Sarps 08. Pape Diouf er vel skadet, men meg bekjent er han ikke i familie med Mame Biram Endret 2. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Trur det blir ein god kamp iallefall. Spiller Brann slik dem gjorde mot Sandefjord blir dette ein superkamp:) Så lenge brann ikje lager den for spennende som mot Sandefjord. Har ikkje sett noen Molde kamp enda, så vett ikkje kordan det går med dem. Men ser at dem har litt skadepreget lag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Lillebror Diouf er ikke skadet, han spiller for Sarps 08. Pape Diouf er vel skadet, men meg bekjent er han ikke i familie med Mame Biram Hehe, navnebror er vel mer riktig. Lillebror er jo så klart Mbar Diouf. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 På tide å vise Molde hvem som er sjefen, har vært endel sure oppgjør mot dem Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er litt skjebnekamp det her. Blir det tap kan vi vel forvente fullt kjør mot Brann-ledelsen i mediene igjen. Blir det seier er plutselig en elendig sesongstart blitt helt akseptabel, og det er mulig at optimismen i Bergen vokser såpass at vi kryper over 15.000 tilskuere igjen i neste hjemmekamp. Uavgjort betyr vel kanskje status quo... Selv må jeg si meg fornøyd med et poeng fra Molde. De har ikke vunnet på tre kamper, og for lag som opplever slik motgang er Brann erfaringsmessig en drømmemotstander. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kun 6 seire på 30 siste bortekamper, hvor vi har stortap mot Molde tidligere, inviterer til litt sunn skepsis. Seier bør vi være meget godt fornøyd med. Brann må ta dette som en utfordring og vise at man ønsker å ta et steg opp hva bortekamper angår. Det er her laget har hente poengene som vil sette oss inn i medaljestriden, vi har tross alt to gode hjemmekamper bak oss, selv om den første ble målløs. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er litt skjebnekamp det her. Blir det tap kan vi vel forvente fullt kjør mot Brann-ledelsen i mediene igjen. Blir det seier er plutselig en elendig sesongstart blitt helt akseptabel, og det er mulig at optimismen i Bergen vokser såpass at vi kryper over 15.000 tilskuere igjen i neste hjemmekamp. Uavgjort betyr vel kanskje status quo... Selv må jeg si meg fornøyd med et poeng fra Molde. De har ikke vunnet på tre kamper, og for lag som opplever slik motgang er Brann erfaringsmessig en drømmemotstander. jeg synes det er godkjent uansett utfall. ihvertfall mtp fjorårssesongen. da er vel denne starten mye bedre? Molde har vel gjort 3 dårlige kamper nå, så vi bør klare å ta poeng. Har vi den samme innstillingen her som mot Sandefjord og den samme viljen i duellene, så kan vi vinne denne. Men har merket litt fremgang hos publikummet. Etter det gode duellspillet i første mot Sandefjord, så var det faktisk mange som applauderte selv om vi lå under. Sånn skal det være . Kjøret mot ledelsen har jeg ikke merket meg. Det jeg har merket meg er hvor mye media blåser opp hver eneste sak de klarer å vinkle negativt mot Brann Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Etter 8-0 i fjor MÅ dette gå bedre! Tror kampen ender 0-0, evnt 1-1. Grunnen er at vi ikke har noen mål scorere pdd. Huseklepp har ikke funnet scoringsformen enda (kansje det løsner mot Molde?) Mjelde kan score mål, men om han spiller sentralt på midten kan det fort ende med lite sjangser for hans del. Molde sliter og veldig med scoringer. Fall kan score, men har ikke imponert så langt. Hoseth tror jeg blir man to watch, selv om både thioune og Moström kan putte. Tipper denne lagoppstillingen: Opdal Hassan - Yaw - Ørn - Holmvik Sævarson - Mjeldn - Bakke - PVM Gustav Huseklepp Btw. Er du Brann fan Latias? Endret 3. april 2010 av zlazor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Neh, er ikke noe fan av noen som helst TL-lag. Men følger ekstremt godt med på TL, ser flere kamper hver uke. Eneste laget jeg ikke liker i TL er Lillestrøm, de består av en rekke arrongante klyser. Norsk fotball er gøy å følge med på, og vil ha litt aktivitet i disse kategoriene. Derfor jeg tar og lager slike kamptråder. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Etter 8-0 i fjor MÅ dette gå bedre! Tror kampen ender 0-0, evnt 1-1. Grunnen er at vi ikke har noen mål scorere pdd. Huseklepp har ikke funnet scoringsformen enda (kansje det løsner mot Molde?) Mjelde kan score mål, men om han spiller sentralt på midten kan det fort ende med lite sjangser for hans del. Molde sliter og veldig med scoringer. Fall kan score, men har ikke imponert så langt. Hoseth tror jeg blir man to watch, selv om både thioune og Moström kan putte. Tipper denne lagoppstillingen: Opdal Hassan - Yaw - Ørn - Holmvik Sævarson - Mjeldn - Bakke - PVM Gustav Huseklepp Btw. Er du Brann fan Latias? Tja vi har nå to stykker som begge er potensielle kandidater til å bli toppscorere(Gustav og Husky), og Mjelde er kapabel til 10+. PVM klarer sikkert å score en del og. kanskje 10+? Solli kan sikkert score litt han og. Tror at alle disse vil få mange målpoeng gjennom sesongen. Så vil nok resten av laget stå for sin del og. Ett av målene mot Sandefjord kom jo på dødball, så vi satser på at Husky skjerper seg der, samtidig som PVM fortsetter med det han er best til(å servere fantastiske dødballer) der stjal du ordene fra munnen på meg Zlazor. har lurt på det samme. Hvis han skulle holdt med noe lag, så er oddsen lav for at den er klanskalle . Endret 3. april 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Klanskalle? Og det er? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Klanskalle? Og det er? Alle øst for elven Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg frykter dette blir et nytt stortap for Brann. Vi sliter alltid mot Molde i Molde by . Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Greier vi holde tett de første 10minuttene kan dette bli spennende, frykter dog dette aldri skjer. Djiby Fall gjør sikkert tidenes kamp i Molde-trøya, som alle andre spillere gjør når de spiller mot Brann. Det er også helt ideelt for Molde å møte Brann på dette tidspunktet, forundrer meg ikke om vi slår til som "de hjelpesløses hjelper" igjen...Ellers som Alastor sier; Rosenes By er alltid et mareritt, spesielt når Molde har en certain klyse aka Magne Hoseth på laget Endret 3. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg frykter dette blir et nytt stortap for Brann. Vi sliter alltid mot Molde i Molde by . historien har ingenting å si vet du . Positive tanker gjør at positive ting skjer, tror du hardt nok på noe så skjer det(ikke tro at vi skal tape), osv osv...vi knuste Molde i fjor. vi er på papiret blant de sterkeste lagene offensivt i TL og vi kommer nok til å vise det i år. nå er Siggy dratt, så all usikkerhet i forsvaret er borte(vi vet hva Bjarnason står for. ved siden av Hassan er han den mest sikre bak der. Sandefjord-kampen var ett engangstilfelle)Molde har vært dårlig i sesongstarten. Vi kommer fra seier og har gode forutsetninger for å slå Molde. De har mange ute og Sandefjord-kampen er det beste eksemplet på hvordan en kamp kan vinnes ved duellspill. Spillerne gjorde smarte valg med ballen og skapte sjanser. fortsetter dette ut sesongen så kan 2010 bli meget hyggelig Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Problemet er bare at Brann-spillerne har senket skuldrene litt mye etter seieren på mandag, forundrer meg ikke om mange av dem var ute på byen også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Mjelde som hengende spiss bak Bakeren. Spennende posisjon, blir gøy å se hva han får til offensivt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Skeptisk til Bakke og Jaiteh sentralt, de løper for lite defansivt. Spesielt Bakke, han spaserer jo rundt egen 16-meteren når vi forsvarer. Frustrerende å se på, håper han legger i litt mer press og kommer seg opp i ballfører. Jaiteh har jo litt av hvert å revansjere. Guastavino ikke inn altså, litt snodig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 PVM! Drømmestart jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå