rvenes Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Eg trenger.... ...Vifte til P4 2.4 533 som ikkje bruker den svarte festetingen... ... pga at eg har brukt Vapochill på hovedkortet før, og nå har eg oppgradert, men vil jo ha pc'n i gang igjen. Trenger da ei vifte som ikkje bruker den svarte festegreia til p4 boxed kjøla, men ein som bruker dei 4 hola. Eller finnes det andre metoder slik at eg kan få festa den svarte greiai gjen? Ein P4 Boxed er grei nok kjøler det, og det har eg jo også her. Støynivå er mindre viktigt, server, står åleine på eit rom. Pris er meir viktigt egentlig.... Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Prismessig er denne dyr, men den bruker de 4 hullene rundt socket: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...SLK900&toc=3810 En stillegående Papstvifte, så skulle du ha det koselig. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 yikes!... men ein ting, 4 skruer og 4 nylon muttrer, kor kan eg få kjøpt det? da kan eg jo montere på att p4 boxed braketten Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Se på din nærmeste jærnvare forhandler eller bygg shop.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Nærmer seg innkjøp no... Finnes det ingen andre litt billigere? Skal jo være på ein server som kan bråke så masse den vil. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 sjekk ut Swiftech MCX4000B også på microplex, ligger under P4 kjølere... og en Papst vifte skulle den også kunne konkurrere mot en SLK-900 tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå