Stubba Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Hei folks! Lurte på om noen var keen på å bli med å lage en helt ny clan på MW2! (xbox 360) Selv er jeg ikke mer en level 29, 1 prestige. Men har spilt masse hos en kompis før jeg kjøpte spillet selv. - Må ha mic - Kunne spille (dvs. ikke en som tenker å kjøpe spillet i morgen, men har spilt litt) - Villig til å spille som et lag Høres dette kult ut!? Svar på dette emne med: -Fornavn -Alder (ikke skriv 18 om du er 13, dette finner jeg fort ut ) -Hva du heter på xbox live -Hvor lenge du har spilt -Hva du liker å spille -Våpen du liker å bruke Alle er velkommen til å være med, men jeg ser for meg at vi er 4-5 gode spillere som spiller aktivt sammen. Samt evnt deler inn i flere " underklaner " som f.eks Death1, death2 " Kom gjerne med tilbakemeldinger ! ________________ - Daniel EDIT: ser også for meg at det blir mye Search and Destroy, hvor dette da er drit bra for lagspill, kan også hente mye xp der ^^ Endret 2. april 2010 av Stubba Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) - Endret 8. desember 2016 av Noiz Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Morten Hilt Pedersen 19 iNoiz 4 days playtime SD Ump Herlig! du er med ,,Noen fler? - Daniel Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) . Endret 18. februar 2017 av Svampebob Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 kan sikkert være med, men får ikke spilt denne uken, har glemt kabelene til xboxen hos mine foreldre Umar Aleksander Mir (snakker godt norsk ikke noe kebab greier her) 18 Bondepung 2 days playtime (rank 65 eller 66 non prestige) Hardcore SD/HQ/TD M16/Fal/Scar/Intervention Kewlt, legger deg til ikveld, så ser vi når du kommer på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå