Gå til innhold

BK: former i motlys

Anbefalte innlegg

Hei igjen. :)

Har den siste tiden prøvd å jobbet med å finne linjer og former i det jeg jobber med. Linjer i seg selv kan være greit nok, men blir for hevet av litt spennende lys. Derfor har jeg her prøvd å kombinere linjer med motlys, slik som med min forrige tråd "ut mot havet". Men som med den, er jeg også usikker, men håper her å få det til litt bedre enn mitt forrige delte bilde. :)

Bildet er tatt med Canon 5d og canon 50mm f/1.4

post-161157-1270202851,5756_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det duse og softe motlyset skaper en herlig harmoni med de ellers skarpe partiene i gresset.

Jeg synes dette alt i alt blir et veldig så behagelig bilde som jeg ikke har noe spesielt å utsette på.

=)

Lenke til kommentar

Det duse og softe motlyset skaper en herlig harmoni med de ellers skarpe partiene i gresset.

Jeg synes dette alt i alt blir et veldig så behagelig bilde som jeg ikke har noe spesielt å utsette på.

=)

Tusen takk for fine ord!! :D

Lenke til kommentar

Hei igjen Heggstad.

Det er et VELDIG behagelig bilde å se på!

:thumbup:

Jeg elsker fargene, sola som ikke vises men som vi tydelig vet er der, varmen og den herlige vårfølelsen.

Dette har du lyktes veldig godt med i dette bildet, syns jeg!

Vet ikke hva jeg evt skulle ha å utsette her, beskjæringen skjemmer ikke og bildet er skarpt og fint fokusert.

BRA!

Lenke til kommentar

Hei igjen Heggstad.

Det er et VELDIG behagelig bilde å se på!

:thumbup:

Jeg elsker fargene, sola som ikke vises men som vi tydelig vet er der, varmen og den herlige vårfølelsen.

Dette har du lyktes veldig godt med i dette bildet, syns jeg!

Vet ikke hva jeg evt skulle ha å utsette her, beskjæringen skjemmer ikke og bildet er skarpt og fint fokusert.

BRA!

Hei Larsenio! :)

Du får også ha tusen takk for fine ord, det varmer. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...