heggstad Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei igjen. Har den siste tiden prøvd å jobbet med å finne linjer og former i det jeg jobber med. Linjer i seg selv kan være greit nok, men blir for hevet av litt spennende lys. Derfor har jeg her prøvd å kombinere linjer med motlys, slik som med min forrige tråd "ut mot havet". Men som med den, er jeg også usikker, men håper her å få det til litt bedre enn mitt forrige delte bilde. Bildet er tatt med Canon 5d og canon 50mm f/1.4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det duse og softe motlyset skaper en herlig harmoni med de ellers skarpe partiene i gresset. Jeg synes dette alt i alt blir et veldig så behagelig bilde som jeg ikke har noe spesielt å utsette på. =) Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Det duse og softe motlyset skaper en herlig harmoni med de ellers skarpe partiene i gresset. Jeg synes dette alt i alt blir et veldig så behagelig bilde som jeg ikke har noe spesielt å utsette på. =) Tusen takk for fine ord!! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei igjen Heggstad. Det er et VELDIG behagelig bilde å se på! Jeg elsker fargene, sola som ikke vises men som vi tydelig vet er der, varmen og den herlige vårfølelsen. Dette har du lyktes veldig godt med i dette bildet, syns jeg! Vet ikke hva jeg evt skulle ha å utsette her, beskjæringen skjemmer ikke og bildet er skarpt og fint fokusert. BRA! Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Hei igjen Heggstad. Det er et VELDIG behagelig bilde å se på! Jeg elsker fargene, sola som ikke vises men som vi tydelig vet er der, varmen og den herlige vårfølelsen. Dette har du lyktes veldig godt med i dette bildet, syns jeg! Vet ikke hva jeg evt skulle ha å utsette her, beskjæringen skjemmer ikke og bildet er skarpt og fint fokusert. BRA! Hei Larsenio! Du får også ha tusen takk for fine ord, det varmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå