Gå til innhold

Søker bra sosialt guild med voksne folk! :)


Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg er en kar på 41 år som ser etter ett bra guild å være i får en semi casual spiller! Har ingen krav til progress men ser gjerne at det er litt aktivitet på raidfronten selv om det er ett godt guildmiljø jeg er mest på jakt etter! Som sagt det er godt miljø og morsomme og trivelige folk med moden oppførsel. Med moden oppførsel mener jeg ikke at jeg er noe festbrems men at man slipper unna de verste wowkid klisjene..hehe ;).

 

Jeg kan bidra med endel karakterer som kan tanke,heale og dps'e. De har alle brukbart gear rundt 5k GS (Jeg bruker ikke denne addonen men noen bruker det jo som pekepinn på gearnivå..;) ). Ellers er jeg hjelpsom og bidrar gjerne med hjelp og råd om jeg kan. Liker å være med i det sosiale både i gchat/vent og forum.

 

 

Send meg pm om det er noen spørsmål!

Endret av Zenmaster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller selv i et kjempehyggelig guild med en god voksen atmosfære.

Vi spiller Horde, men en faction change kan jo gi spillet litt nytt krydder. ;)

Vi er en gjeng Nordmenn, 64 acounts, som er alt fra socials til Kingslayers.

 

Du kan jo ta en titt på armory, eller på www.cruelguild.com og slenge inn en post om du skulle være interessert.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hvis du ser etter en horde guild, så vil jeg anbefale den guilden jeg er med i nå.

Vi holder til på Emerald Dream (Normal). Hvis jeg husker rett så har vi ca 3-4 planlagte raid i uken, men det er helt opp til hver enkelt i guilden om de vil signe opp eller ikke.

Folka i guilden er vel +20 tror jeg og du vil nok ikke se feks guild chatt blir spammet med mye piss o.l.

Mener vi søker etter flere folk så kanskje du vil ta en titt innom siden våres å se

 

-(Link)-

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...