Balle Klorin Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 hei, jeg har akkurat kjøpt meg et Sony dscw 380 kamera og prøver å filme div. klipp fra spill som er på min plasma tv. Men jeg sliter litt med autofokus og bildet kan bli ganske så utydelig til tider. Er det noe triks jeg kan gjøre for å få kameraet til å få et bedre resultat, evt. innstillinger som egner seg til slikt bruk? Lenke til kommentar
duckyduck Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det å filme en tv-skjerm i seg selv kan bli et problem, spesielt med et digitalkamera. Jeg tror at for å kunne gjøre dette på best mulig måte ved hjelp av dette kameraet, er å prøve å finne instillingen som heter "shutter" og stille den slik at du ikke får flimmer (svarte streker). Det andre er å sette på manuell fokus? Det aller beste for å ta opp en tv-skjerm er å kjøre det via en eller annen form for opptaker. DVD-opptaker, filmkameraer, vhs-spiller etc. Om du har dette, er det å koble enheten fra spillet (f.eks scart) inn i la oss si dvd-opptakeren og derifra videre til tvn. Dette er fint mulig Håper jeg har svart på noe av det du lurte på? Ducky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå