tigerdip Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Twin Peaks. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Seinfeld og Futurama. Synd FOX har kanselert Futurama. Blir ingen ny sesong og da heller ingen ny DVD etter sesong 5. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Taken er en serie der Spielberg er en av bakgrunnspersonene (veit ikke om den er lagd av han... navnet står der i hvert fall). Følger noen amerikanske familier som på ulikt vis dras inn i Roswell og ufo hendelsen der. 12 knallbra episoder med en bra slutt og. Må nok være såpepirat for å få sett serien, men annbefales. Ellers må jeg si at Babylon 5 er beste sci-fi etter min smak tett fulgt av farscape. Selv om sesong 5 av babylon ikke var en stor opplevelse var det greit å få runda av skikkelig og ikke sånn dritt som de har gjort med Farscape. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hva er det som er så kult med en tv serie som aldri tar slutt. Hotel Cæsar har vel snart sendt 1000 ep. og er helt ræva, synes jeg da. Band of brothers er konge Synes jeg da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 1. 24, sesong 2 (fantastisk spennende) 2. band of brothers 3. crime scene investigators 4. simpsons, stargate, 24 s1, futurama s1 og s2, farscape, x-files.. langt nede på listen ligger futurama s3+ Lenke til kommentar
hart Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Babylon 5, Star Trek TNG, Simpsons og South Park. Gidder ikke å rangere dem. Alt er like bra. Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Seinfeld og Futurama. Synd FOX har kanselert Futurama. Blir ingen ny sesong og da heller ingen ny DVD etter sesong 5. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Synd FOX har kanselert Futurama. Blir ingen ny sesong og da heller ingen ny DVD etter sesong 5. like greit. futurama har bare blitt dårligere og dårligere. jeg rådigget serien i begynnelsen, men nå virker det bare uinspirert.. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jess da starter vi: Dark Angel, X-Files, Seinfeld, Stargate SG1, Pirates Of Dark Water, Sopranos, Band Of Brothers, Simpsons, Futurama, War And Rememberance, Taken Hmm vanskelig å rangere disse da alle er kanon serier, men toppen vil vel være Stargate SG1, X-Files og Seinfeld Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Synd FOX har kanselert Futurama. Blir ingen ny sesong og da heller ingen ny DVD etter sesong 5. like greit. futurama har bare blitt dårligere og dårligere. jeg rådigget serien i begynnelsen, men nå virker det bare uinspirert.. Sammenlignet med nye episoder av The Simpsons virker Futurama langt fra uinspirert :wink: Men joda, noe mer tassent har det vel blitt. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 SELVSAGT er det: -Red Dwarf -24 (har ikke sett sesong 2 enda... kommer den på tv i Norge?) -Babylon 5 -MAAAAAAAAAAAAACGYVER (Rekkefølgen er tilfeldig). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gjmTLx Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Farscape "Come and share the wonders I've seen..." Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Litt merkelig med et sånt emne her. For interesserte sjekk ut http://www.dvdarkivet.no/forum/ hvor man kan diskutere DVD-filmer, filmer, etc. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Den beste serien jeg har sett er Stargate SG-1, såg alle 6 sesongene på ca. 2mnd Sitter bare å venter på sesong 7 nå Men ellers er jo MacGyver, Taken, Farscape, Andromeda, Airwolf, Knight Rider, Magnum P.I., The Simposons, Futurama og X-Files veldig bra :wink: Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Må ikke glemme buffy og angel da! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Vi har jo en liknende tråd her på forumet, og den er kanskje plassert i en litt mer riktig kategori ? :wink: Beste TV-serie Klipper og limer litt derfra: Fasit på de fem beste tv-serier: 1: Sopranos 2: Seinfeld 3: Red Dwarf 4: Pompel & Pilt 5: Monty Python's Flying Circus Boblere: Black Adder, Benny Hill, 24, Simpsons, Bundy, Fawlty Towers, Cheers, Happy Days og Love Boat (den originale fra 70-tallet. Okei, den er litt pinlig, men jeg har endelig innsett det jeg i mange år forsøkte å skjule; jeg så på Love Boat og likte det. Null flaming takk!) Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg glemte jo A-Team Hva handler Angel om? engler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg