nextri Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Er akkurat ferdig å se sesong 2 av 24 med Jack Bauer og gjengen, og må si at jeg synes det er tidenes TV-serie, måten de klarer å få det til å bli så sinnsykt spennende rett før slutten på hver episode er helt utrolig. Men synes det er litt overdrevet hvordan de bruker teknologien og satelitter med varmesøking for å se hvor mange folk det er i en bygning, Går det an i "The Real World"? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Men synes det er litt overdrevet hvordan de bruker teknologien og satelitter med varmesøking for å se hvor mange folk det er i en bygning, Går det an i "The Real World"? Det hadde ikke forundret meg om det hadde gått ann i virkeligheten. Tidenes beste TV-serie? Hotel Cæsar. Neida, det er kult, men ikke best. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Tidenes TV-serie er forøverig MacGyver Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg har sett 4 sesonger "the Sopranos" og mener serien bør komme veldig langt opp på lista over de beste seriene. Lenke til kommentar
nextri Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Ja, har og sett Sopranos. Så alle fire sesongene på litt under en måned. Også en knakandes bra serie, men ikke like spennende og nervepirende som 24. Gleder meg til sesong 5.. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 24 er en fin serie det. Men vi kan vel ikke utelukke Band of Brothers og Taken heller syns jeg. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 24. Har bare sett sesong 1 da. Eller så er Band of Brothers genial! Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Såg nettopp første episode av Band of Brothers, er ikke den typen som liker andre verdenskrig filmer og slikt, men må si meg imponert over serien. Skal se de 9 andre episodene også.. Lenke til kommentar
nextri Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 hmm, får laste ned Band of Brother da. Hva er Taken?? Lenke til kommentar
nextri Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 noe galt med forumet nå eller? jeg og postet dobbelt Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Virker slik, postet dobbelt jeg også.. mange folk her om kvelden kanskje Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 24. Har bare sett sesong 1 da. Eller så er Band of Brothers genial! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg er en enkel type som liker enkle serier. Derfor liker jeg The Simpsons. Blir aldri lei! Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Futurama " Beats A Hard Kick In The Face " Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 futurama er jo bare best da! ps : er det noen som veit om hvor man kan laste det ned ? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det må uten tvil være Seinfeld! Lenke til kommentar
Viperz Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Sledge Hammer er jo konge serie :wink: Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ok, det finnes et tonn bra tv-serier, min topp 5 (som jeg husker): 1. Sopranos 2. Futurama 3. The Simpsons 4. Two guys and a girl (Pizzagjengen) 5. Band of Brothers. Lenke til kommentar
hart Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Babylon 5, Star Trek TNG, Simpsons og South Park. Gidder ikke å rangere dem. Alt er like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg