bkf_94 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei Det er en jente i paralell klassen. Eg er ikke sikker på om eg liker henne eller ikke. Hun er pen. Hun er morsom og smart og eg liker veldig godt når vi er alene og snakker om ting, eg føler eg kan snakke med henne om veldig mye. Men eg kan ikke føle noe særlig for henne.. eg har vært forelsket en gang før og da fikk eg en gode ''magefølelsen'' men eg får bare en liten magefølelse når eg tenker på eller er med henne. Også, når eg måtte komme over den jenten eg hadde vært forelsket i så ble eg veldig sjalu hvis hun snakket om andre gutter eller eg hadde hørt noe. Men denne jenten snakket direkte til meg om at hun ahdde klint med en gutt men eg ble ikke sjalu eller noe. For ikke så lenge siden hadde eg ingen planer om å ta initativ til å bli sammen med henne. Men hvis tin plutselig ''skjedde'' som på en fest elns, at vi holdt på der, så hadde eg vært mer enn villig til å fortsette et potensielt forhold derfra. Men nå er eg ikke sikker på om eg vil ta initativ eller ikke..liker eg denne jenten??? eller er dette bare noe osm fort går forbi? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Virker som du bare liker og være med jenta, og ingenting mer. Kanskje du er litt tilltrukket av henne? En liten forelskelse? Det er bare en person som vet om du virkelig liker jenta, og det er deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå