gerrardo Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Endelig føler jeg meg fri. For det kan ikke finnes noen gud! Men hvor kommer dette fra? Alt med gud? Hvorfor tror folk på dette i dag? Hvordan startet det hele, til det det har blitt i dag? Endret 2. april 2010 av gerrardo Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg er glad på dine vegne, men ærlig talt. Har du ikke nok tråder om dette nå? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 svar på mine spørsmål du Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 De er allerede blitt besvart flere ganger. Les gjennom alle trådene dine først. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det regnes som spam å opprette flere tråder om samme emnet. Dette hører uansett hjemme i religion og ikke i teknologi og vitenskap. Tråden stenges derfor. Reaksjoner tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg