gamerman Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei Jeg har søkt litt på google nå ang Just Cause 2 screen tearing på xbox 360. Så langt har jeg fått delte meninger, noen mener at de lett ser screan tearing på xbox 360, mens andre sier at de ikke merker det i det hele tatt. Noen anbefalte og clear chache på xboxen samt slå av motion blur. Dette skal jeg prøve i morgen. Jeg har ikke merket så mye til det. Men noen ganger på visse steder. Jeg har innstallert det på harddisken. De sier at xbox 360 versjonen sliter med screen tearing mens ps3 ikke gjør det fordi den har vsync og ikke motion blur på. Det jeg lurer på da er om dette kan ha noe med hva slags type tv man har. Jeg f.eks har en Samsung LE40B535 som jeg da ser på spesifikasjonene at den har 50hz. Mens når jeg har xbox 360 stilt på 1080p så står det 60hz på infoknappen via tven. Kan dette da bety at just cause 2 kjører med for høy fps (over 60) og derfor registrerer ikke min tv mer en 50fps pga 50hz, som resulterer i screen tearing? Skal prøve også å sette den i 720p. Håper på noen svar her Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Det var litt teit av meg å lage tråd i påsken. Siden da er det dårlig med svar... Har prøvd med 720p og det var samme effekt men virket som det gikk litt bedre (dette gjelder andre spill og på andre tver som jeg har prøvd) Jeg har prøvd å slå av motion blur og det hjalp en del men fortsatt litt screen tearing her, jeg synes det går helt fint og takler det bra. Men det er rart at det er folk som klager masse over det samt andre ikke ser det i det hele tatt. Så kan det ha noe med at min tv har 50hz og når just cause 2 går over 50fps så blir det screen tearing? Blir veldig glad om jeg får svar Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Mange spill kjører på 60 Hz på Xbox, så da vil jeg tro du har det samme problemet med flere spill - om det er det som er årsaken. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Ser ikke screen tearing i andre spill nei. Men Battlefield Bad Company 2 var det litt i, dette ble da nevnt i reviewen. Da er det vel slik at spillet er sånn da, mange klaget over xbox 360 versjonen kontra ps3 og pc versjonen. Takk for svar Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (Minner meg på om at jeg synes folk burde se underholdningsverdien i spillene i stedet for å finne feil og mangler ved det tekniske... kos deg med det du har, spill og ha det gøy i stedet ) Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Faktisk så klager jeg ikke Er vel det at jeg vil ha det slik som alle har det. At det ikke er noen forskjell fra opplevelsen her om det skulle være noe galt teknisk. Jeg koser meg masse med spillet og synes det er helt topp Og av nysgjerrighet søkte jeg på just cause 2 screen tearing og da virket det som om det var 50 % som sa at de så det og 50 % så at de ikke så det. Så da må det være at noen folk er mer kresne enn andre da ^^ god påske! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Jeg merket ikke noe til screen tearing i starten i det hele tatt. Men nå som jeg har kommet litt lengere i spillet og flere ting har kommet på kartet osv (5 timer spilling) så har det faktisk blitt mye mer screen tearing.. Jaja sett det i videoer på anmeldelsene så er bare å leve med det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå