Gå til innhold

Kjøp/bytting for DSi (butikk)

Tj-nome

Anbefalte innlegg

Saken er slik at eg tenkte og skaffe meg DSi, Den gamle DS har eg desverre litt problem med G6 (Minnebrikke slot) så har tatt nytt inkjøp av R4 for musikk og backup osv.

Tenkte eg skulle ta og kjøpe eller bytte til DSi. Saken er slik at butikk som Game.no hadde tilbud der du kan bytte in gamle med 1-2 spel for ny DSi. Eg lure om det finnest sånt tilbud aktiv i dag. Eg har sett litt omkring men finner ikkje desverre dette tilbudet.

Eller om det er mulig og kjøpe DSi for ein rimleg pris? Har sett på XL versionen men den tru eg blir i største laget.

Takker for all hjelp

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan selge den til gamestop/EB games som pre-played.

Jeg kjøpte min DS lite derfra for 800kr for snart 2 år siden, og den var som ny og hadde enda garanti..

Om dette er original DS så kan du kasnkje få 4-500kr igjen for den om den da er like fin/fungerer..

De har sikkert pre-played DSi til en 1000kr+

Lenke til kommentar

Kan få ein ny DSi XL av ein venn som jobbe i butikken, for eit par hundre lapper mindre en vanlig pris. altså 1500kr.

Men kan altså selge den til gamestop? med eit par dårlige spel :thumbup: Skal innom og høre med dem neste veke. Sjå om eg får solgt den gamle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...