Petteram Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 14 april er en favoritt så lang. Kanonbra Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) 20.04.2010 - waiting (click to zoom) Så å si rett fra kamera. Tok denne på OSL, ventet på flyet. Endret 20. april 2010 av GCardinal Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Tøft bilde! Den kaffekoppen ser ut som livreddende medisin Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Et flott uttrykk - og for noen farger! Håper du kom med flyet - hvis ikke kunne neste bilde vært av et askebeger.. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Flott komposisjon! Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 24. april - weight (click to zoom) Om bildet: f2, 1/20, ISO 800 - hjemme, under tilgjengelig belysning. Capture One: Ekstra constrast og clarity, -40 på saturation. Kommentar: Er forsatt sykemeldt og formen har ikke vært topp i det siste, så ble nødløsning idag. Litt som illustrasjon på hverdagens tyngde Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) iKenneth, Petteram, arnold_layne og a_aa - takker for gode kommentarer Et flott uttrykk - og for noen farger! Håper du kom med flyet - hvis ikke kunne neste bilde vært av et askebeger.. heh japp, heldigvis var jeg på OSL kun for å bære på kofferten:) Endret 24. april 2010 av GCardinal Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Du fortsetter å komme med flotte bilder. Liker spesielt kaffekoppen. Flott komposisjon. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) 26. April - Security (click to zoom) Tok denne under besøket til Dmitry Medvedev. Brukte 70-200mm når jeg tok bildet av han, så 35mm var kun god til å ta bildet av politiet Så å si rett fra kamera, ingen spesielt bearbeidelse. PS: På flickr har jeg noen av bildene jeg tok av presidenten. Endret 29. april 2010 av GCardinal Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Takker for fin fest, med spennende lys! On the road - får assosiasjoner til et demobilde for et mellomformatkamera eller noe - synes du traff veldig godt med fargene og de mørke tonene der.. Waiting ble også en vinner - et kroneksempel på at fokus ikke nødvendigvis behøver være på øynene.. Takk for fest! Edit: *Se på exif* - ah - D3x, konvertert i Capture one. Syntes det var noe som hintet om et hav av oppløsning, ja. Endret 4. mai 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå