Plinge93 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei! Har drevet og mekka meg en liten web-side. Er ikke ferdig med den (mangler en del stoff), men hadde vært kjekt med litt kritikk på det som er der.. Og da spesiellt designet. Siden er http://naustvikstudio.com. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
masb Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 greit å finne frem, men det hele er ganske kjedelig og ser veldig gammeldags ut. ta en titt her f. eks. http://www.webcreme.com, så skjønner du hva jeg mener Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det var ei heilt grei side, men eg tykkjer som "masb" at den var veldig kjedeleg. Ville gjort logoen mindre, og brukt fleire fargar på sida. Menyen var heller ikkje noko spesielt fin. Sjå litt på webcreme.com og få litt inspirasjon. Du har også brukt forskjellege fontar på forskjellege sider. Dette gir eit rotete inntrykk. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Det med ulike fonter har vært en miss... Skal prøve å ordne det så fort som mulig.... Jeg skal prøve meg frem med litt forskjellige fargar, og prøve å få litt mer liv i det, og håpe på at det blir bedre EDIT: Skriveleif Endret 7. april 2010 av Plinge93 Lenke til kommentar
program Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 * For høy banner * For grå og kjedelig, du må ha flere farger * Menyene gjør at det ser ut som siden er gammeldags og er mekka sammen med tables * Den vertikale menyen på venstre side gjør at innholdet blir forflytta, og det blir litt rotete * Hvis jeg trykker på Reklame>Max Power, og så på reklame igjen kommer jeg til "side ikke funnet" pga. du har skrevet URLen der med "commersial" i stede for "commercial". Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Holder nå på med å fornye siden... Endret en del på designet, i tillegg til at jeg koder den helt på nytt... Regner med at den blir lagt ut i løpet av uken Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 greit å finne frem, men det hele er ganske kjedelig og ser veldig gammeldags ut. ta en titt her f. eks. http://www.webcreme.com, så skjønner du hva jeg mener Alternativt www.cssremix.com. --- Enig med alle før meg, kjedelig og gammeldags. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg er enig med at det ser litt gammeldags ut... * I Firefox blir linkene dine veldig rare, kanskjer det er noe du må gjøre med a:visited * Kikket på koden, du har kanskje fått en venn til å kode HTMLen for deg? * Tema/fargeoppsettet ditt er like kreativt som bestemora mi på 82. Følg linkene som er posted over her og hent inspirasjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå