Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - Bakgrunnsbilde?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp gått til innkjøp av en Sony Ericsson X10.

Dette er min første android telefon, og så langt er jeg meget imponert og fornøyd.

Har nok masse mer å sette meg inn i, og finner nok ut av flere nye ting i dagene som kommer.

Men en ting finner jeg ikke ut av, og det plager vettet av meg.

Midt på skjermen er det en popup knapp som viser siste nytt fra facebook, mail, meldinger eller hva du skulle ønske. Jeg ønsker ikke å ha noenting som helst der, så jeg haker bort alle alternativene. Da står "rammen" igjen enda, men den er blankt uten noe i. Finner ikke ut hvordan jeg kobler bort denne funksjonen. Det er utrolig irriterende da den står midt i bakgrunnsbildet.

Håper jeg klarte å forklare meg skikkelig, og at noen av dere har funnet ut hvordan man fjerner denne ruten. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med det er en widget du vil fjerne, da er det bare å holde fingeren over det du vil ta bort i noen sekunder og dra den ned i søppelbøtta :D

Ah nydelig. Så enkelt og greit! Takker og bukker.

Men for ordens skyld, hvordan får jeg den tilbake hvis jeg skulle ønske det?

Lenke til kommentar

Regner med det er en widget du vil fjerne, da er det bare å holde fingeren over det du vil ta bort i noen sekunder og dra den ned i søppelbøtta :D

Ah nydelig. Så enkelt og greit! Takker og bukker.

Men for ordens skyld, hvordan får jeg den tilbake hvis jeg skulle ønske det?

Hvis du holder inne fingeren på et tomt område, så får du opp en meny. Der kan du velge å legge til widgets.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...