Hawtz Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Hei, Det er flerfoldige forskjellige kategorier å lese om og kose seg med her i forumet, men det er ingen om vitenskap. Jeg savner et sted hvor jeg kan diskutere realfag, forskning, og generelt alle interessante grener innenfor vitenskapen. Har dette vært tenkt på før, og i så fall, hvorfor ble det ikke noe av? Og hvis ikke, kanskje noe å tenke på? Endret 1. april 2010 av Hawtz Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Teknologi og Vitenskap Syns denne kategorien er altfor lite vurdert. Det burde vert ei mengde subkategoriar, derav: Kjemi Biologi Astronomi Biometri etc. Endret 1. april 2010 av Senzation Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Som Senzation sier det, kunne jeg ønske at det ble mer spesialisert med underkategorier. Vitenskap og teknologi er et breeeedt fagfelt, og jeg ville likt å sett mer spesialisering. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Grunnen til at de ikke har gjort det sånn er kanskje fordi det virker som det er ganske lite aktivitet i den kategorien.. Hadde det blitt spredt mellom 4-5-6 underkategorier hadde det kanskje blitt enda mindre. Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Grunnen til at de ikke har gjort det sånn er kanskje fordi det virker som det er ganske lite aktivitet i den kategorien.. Hadde det blitt spredt mellom 4-5-6 underkategorier hadde det kanskje blitt enda mindre. Og igjen kan det vere at den minimale aktiviteten er grunnet mangel av subkategorier? Ikkje veit eg, det burde settes opp subkategorier ei stund, og om det ikkje skulle bli brukt, kan dei heller fjernes igjen. Tenker eg.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Praksis er er at kategorier utvides etter behov. Denne har rett og slett ikke hatt aktiviteten som kreves for å forsvare underkategorier såvidt meg bekjent. De som sitter på tallene kan sikkert bekrefte/avkrefte dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå