Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun lurte meg, klarer ikke å glemme henne!

Gjest 14år

Anbefalte innlegg

Gjest 14år

Jeg kan først starte om meg, jeg er en gutt på 14 år (15 om noen par mnd). Jeg fikk min første kjæreste for noen månder siden, fy faen det var en fin opplevelse. Jeg har aldri vært populær blant jentene, og på barneskolen var det et par som mislikte meg. Gjennom barneskolen snakket jeg aldri med jenter, jeg klarte det bare ikke. Jeg likte noen par, men fikk ikk fram et ord. I 8 begynte jeg å trene, selvtiliten, selvbilde og selvrespekten økte drastisk opp. Jeg begynte å være med jenter og første gang var jeg aktiv innen jente raderen.

Jeg trener på treningssenter og elsker det jeg holder på med. Plutselig en dag traff jeg en jente over nettet som var interesert i akkuratt det jeg holdt på med. Vi begynte å snakke mye over msn og det viste seg at hun bodde i samme by som meg og vi gikk på skole ganske nærmt hverandre. Samtalene ble dypere og vi kunne ofte snakke i 3-4 timer på msn. Alt var flottm, treningen gikk lettere og jeg var lykkelig. Jeg har vært forelsket før, men ikke så mye som denne gangen. Jeg tenkte hele tiden på henne så vi bestemte oss for å møttes. Vi trente sammen og hadde det fint. En uke seinere så tok hun en tur hjem til meg, vi så på film og spiste. Kan nevnes at vi klinte og vi hadde "sex" (jeg hadde ikke kondomer så det ble bare runking og suging og fingring)

Etter den kvelden spurte jeg henne om vi skulle føre "vennegreien" vår et steg videre, et forhold. Hun var usikker og svarte det var for tidlig. Men hun ville veldig gjerne besøke meg en gang til, så det gikk 2 uker før hun var hjemme hos meg igjen. Vi så på en film før vi gikk i sengen. Hun hadde dog nettopp begynt på p-piller så vi hadde sex uten kondom, det var veldig mange ting som skjedde under sexen og kanskje dere kan svare på noen ting. Det enne var at min lillebror kom ned på rommet mitt og så hva vi drev på med, før han løp opp og sa det til alle i huset. Vi begge var veldig kåte, men jeg kom ikke. Vi holdt på i 1 time, men ingen sprut. Det så ut som hun likte det veldig godt, fordi hun stønet og det kom veldig mye væske ut av skjeden (orgasme?)

Vi sendte hverandre meldninger om hvor deillig det var osv, men det var noe som skjedde den kvelden.

2 dager seinere sendte hun en meldning og spurte "er vi sammen nå? vi har jo elsket.." og jeg sa ja, MIN FØRSTE KJÆRESTE!

Den første uken etter vi ble sammen ble det mindre snakking på msn , men hun ville møtte meg igjen. Men det var snart vinterferie så det måtte bli etter. Etter vinterferien tenkte vi å møttes, men det gikk ikke. Vi avtalte igjen (1 uke seinere) men det gikk heller ikke. Kan nevne at msn samtalene begynte å miste liv og telefonen var så godt som død. Alle gode ting er tre, så jeg spurte om vi kunne møttes i helgen, men neida det kunne hun ikke fordi hun skulle på visning. Jeg ble forbanna og såret, hun ville heller være på visning enn å være med meg. Hun ville heller være hjemme resten av kvelden enn å være med meg. Jeg savnet henne sykt, men det gjor ikke hun. Jeg holdt på å slå opp den kvelden, det var en meldning jeg sa farvell og at jeg ikke ville se henne noe mer fordi jeg orket bare ikke mer. I retur fikk jeg en lang meldning der hun om spurte om tid til å tenke gjennom ting, en pause. Vi bestemte oss for å ta en pause.

Nå har det gått 2 uker, uten noen meldninger fra henne.

Men plutselig igår fikk jeg vite mange ting om hun, for det første så var hun ikke født i 1995 som meg, hun var ikke 14 år men 15 og nærmet seg 16. For det andre, hun har hatt mange pullevenner gjennom tidene. Flere enn fingrene mine. Jeg gikk rett i tårer, jeg var skuffet, såret og lei meg. Jeg sendte raskt en meldning til henne og sa at vi må møttes og snakke sammen (og hvorfor faen gjor jeg det?) hun spurte hva som hadde skjedd og hvorfor. Jeg skrev tilbake at det var ikke noe vits i å utsette å slå opp og hvis vi virkelig hadde følelser for hverandre måtte vi møttes. Jeg sendte denne meldningen igår og har ikke fått svar (hun pleier å svare ganske raskt).

Nå kommer problemet inn, jeg elsker hun og hun er alt jeg vil ha. Men hun lurte meg og såret meg. Men jeg klarer ikke å glemme henne. Jeg tenker på henne konstant, selvom vi ikke har snakket med hverandre på 2 uker. Jeg har værte ute med venner, truffet nye jenter, vært på fest men klarer fortsatt ikke å gi slip!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan først starte om meg, jeg er en gutt på 14 år (15 om noen par mnd). Jeg fikk min første kjæreste for noen månder siden, fy faen det var en fin opplevelse. Jeg har aldri vært populær blant jentene, og på barneskolen var det et par som mislikte meg. Gjennom barneskolen snakket jeg aldri med jenter, jeg klarte det bare ikke. Jeg likte noen par, men fikk ikk fram et ord. I 8 begynte jeg å trene, selvtiliten, selvbilde og selvrespekten økte drastisk opp. Jeg begynte å være med jenter og første gang var jeg aktiv innen jente raderen.

Jeg trener på treningssenter og elsker det jeg holder på med. Plutselig en dag traff jeg en jente over nettet som var interesert i akkuratt det jeg holdt på med. Vi begynte å snakke mye over msn og det viste seg at hun bodde i samme by som meg og vi gikk på skole ganske nærmt hverandre. Samtalene ble dypere og vi kunne ofte snakke i 3-4 timer på msn. Alt var flottm, treningen gikk lettere og jeg var lykkelig. Jeg har vært forelsket før, men ikke så mye som denne gangen. Jeg tenkte hele tiden på henne så vi bestemte oss for å møttes. Vi trente sammen og hadde det fint. En uke seinere så tok hun en tur hjem til meg, vi så på film og spiste. Kan nevnes at vi klinte og vi hadde "sex" (jeg hadde ikke kondomer så det ble bare runking og suging og fingring)

Etter den kvelden spurte jeg henne om vi skulle føre "vennegreien" vår et steg videre, et forhold. Hun var usikker og svarte det var for tidlig. Men hun ville veldig gjerne besøke meg en gang til, så det gikk 2 uker før hun var hjemme hos meg igjen. Vi så på en film før vi gikk i sengen. Hun hadde dog nettopp begynt på p-piller så vi hadde sex uten kondom, det var veldig mange ting som skjedde under sexen og kanskje dere kan svare på noen ting. Det enne var at min lillebror kom ned på rommet mitt og så hva vi drev på med, før han løp opp og sa det til alle i huset. Vi begge var veldig kåte, men jeg kom ikke. Vi holdt på i 1 time, men ingen sprut. Det så ut som hun likte det veldig godt, fordi hun stønet og det kom veldig mye væske ut av skjeden (orgasme?)

Vi sendte hverandre meldninger om hvor deillig det var osv, men det var noe som skjedde den kvelden.

2 dager seinere sendte hun en meldning og spurte "er vi sammen nå? vi har jo elsket.." og jeg sa ja, MIN FØRSTE KJÆRESTE!

Den første uken etter vi ble sammen ble det mindre snakking på msn , men hun ville møtte meg igjen. Men det var snart vinterferie så det måtte bli etter. Etter vinterferien tenkte vi å møttes, men det gikk ikke. Vi avtalte igjen (1 uke seinere) men det gikk heller ikke. Kan nevne at msn samtalene begynte å miste liv og telefonen var så godt som død. Alle gode ting er tre, så jeg spurte om vi kunne møttes i helgen, men neida det kunne hun ikke fordi hun skulle på visning. Jeg ble forbanna og såret, hun ville heller være på visning enn å være med meg. Hun ville heller være hjemme resten av kvelden enn å være med meg. Jeg savnet henne sykt, men det gjor ikke hun. Jeg holdt på å slå opp den kvelden, det var en meldning jeg sa farvell og at jeg ikke ville se henne noe mer fordi jeg orket bare ikke mer. I retur fikk jeg en lang meldning der hun om spurte om tid til å tenke gjennom ting, en pause. Vi bestemte oss for å ta en pause.

Nå har det gått 2 uker, uten noen meldninger fra henne.

Men plutselig igår fikk jeg vite mange ting om hun, for det første så var hun ikke født i 1995 som meg, hun var ikke 14 år men 15 og nærmet seg 16. For det andre, hun har hatt mange pullevenner gjennom tidene. Flere enn fingrene mine. Jeg gikk rett i tårer, jeg var skuffet, såret og lei meg. Jeg sendte raskt en meldning til henne og sa at vi må møttes og snakke sammen (og hvorfor faen gjor jeg det?) hun spurte hva som hadde skjedd og hvorfor. Jeg skrev tilbake at det var ikke noe vits i å utsette å slå opp og hvis vi virkelig hadde følelser for hverandre måtte vi møttes. Jeg sendte denne meldningen igår og har ikke fått svar (hun pleier å svare ganske raskt).

Nå kommer problemet inn, jeg elsker hun og hun er alt jeg vil ha. Men hun lurte meg og såret meg. Men jeg klarer ikke å glemme henne. Jeg tenker på henne konstant, selvom vi ikke har snakket med hverandre på 2 uker. Jeg har værte ute med venner, truffet nye jenter, vært på fest men klarer fortsatt ikke å gi slip!!

Siden hun har hatt mange pulevenner, så er jeg litt usikker på om du kan få noe særlig bra stabilt forhold med henne, så sant du ikke synes at det er greit at hun er "utro" mot deg når det måtte passe henne...

...fordi hun er bare 15-16 år og du blir tvilsomt den siste hun puler. Men du kan jo skrive til henne at hun trenger ikke være redd for å være utro, og kan pule hvem hun vil, og at dere likevel kan være sammen for det...

...men spørsmålet er hvordan det vil fungere liksom smile.gif Hun liker jo tydelgivis å pule forskjellige gutter, siden hun allerede i den alderen har hatt mange pulevenner.

Ikke forvent deg at hun vil være så innmari trofast, det har selvsagt ingenting med deg å gjøre, problemet ligger nemlig hos henne og ikke deg. Du ville nok klart å vært trofast mot henne, men hun er ei pule dokke som puler her og der og vil sansynlegvis ikke fungere så steike godt i ett forhold i lengden. Iallefall ikke enda...

...om 10 år er hun kanskje mer "moden" og klar for å være i ett forhold uten å måtte pule alle i hennes 1 mils omkrets. Da vil selvsagt også sjansen for ett langvarig forhold øke.

Slik du gir utrykk for deg selv i innlegget, så er du en veldig grei gutt, som fortjener noe betre enn ei jente som puler alt for mange på alt for kort tid.

Du må finne ei som faktisk klarer å være trofast mot deg og som sattser kun på deg og ingen andre gutter. Den respekten fortjener du og det er de du trenger. Jeg tror ikke dette er rette jenten for deg, selv om dere hadde det fint sammen og slike ting, men du kan praktisere litt puling med henne iblandt for å få erfaring etc. Det kommer godt med når du endelig møter den rette, så kan du imponere henne med at du er supergod i sengen thumbup.gif

At du er kåt og alt det der, men likevel ikke kommer etter 1 time osv. Det er bare en god egenskap, iallefall visst du ønsker at jenten skal ha det fint mer enn 5 minutter liksom. Visst noen blir såret på hvorfor du aldri kommer, og lurer på om dem ikke gjør deg kåt nok - så skal du bare si at du har en super utholdenhet og kan sammenlignes med en utholdenhets ekspert på høyeste plan. Og at du kommer etter 3-4 timer, fordi du elsker utholdenhet...

....visst jeg skal ta det litt mer seriøst, så er de normalt blant noen å ha det slik som du beskrev. Når du blir mer kjent og trygg i sengen med henne, og har hatt sex med henne mange ganger over en viss periode. Så vil du også klare å komme raskere...

...det hjalp sikkert heller ikke på situasjonen at dere ikke var alene hjemme, uavhengig av hvor kåte dere var. Lillebroren din kom jo inn også. Selv hvor kåt du var, så fikk du en slags "usynlig psykisk" sperre i hjernen, som gjorde at du ikke kom. Det kan selvsagt ha vært på samme viset om du var alene i huset med henne uten noen form for forstyrrelser - poenget her er at du må ha mer sex med henne over en viss periode for at den "usynlige sperren" forsvinner og du kan komme raskere etc. Altså at du klarer å komme etter f.eks 30-40 minutter istedet for å ikke klare å komme i det hele tatt. Uansett for jenten sin del, så er det jo bare en stor fordel at du er utholdene.

Og ja hun var veldig kåt, siden fitten hennes var kliss våt. Men hun er nok generelt en kåt jente vil jeg tro, som deler fitte saften sin med mange gutter. Så tenk deg om to ganger før du går inn i ett "fast" forhold med henne, tviler som sagt på at hun vil være særlig trofast. Og som sagt det er ikke pga. deg, men det er hos henne problemet ligger.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Gjest gutt14

Takk for det lange svaret ditt! Setter stor pris på det.

En stund siden sendte jeg henne meldning ser jeg skrev et par andre ting og at jeg trodde at hun var løs. Det reagerte hun veldig på. Men ikke vet jeg. Girls just make trouble.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...