Suppelars2k Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Post noen fete bilder dere har snekkra i photoshop (eller lignende) her er mitt bidrag: Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Brukte som CS-logo før. Mitt bidrag da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 wallpaper liten komposisjon av en julepresang jeg laget (dvs. jeg laget statuen) utkast for en plakat til halloween-party i bergen cd-cover, forsiden. nesten ingenting er gjort i ps, snekret sammen bildet selv. cd-cover, baksiden. her er mesteparten gjort i ps. logo til en tidligere hjemmeside plakaten til Theatre of Tragedy, da de spilte i bergen cd-cover, forside og baksiden til inlay (innsiden er bare kjedelig tekst) cd-cover, baksiden splash-gfx til en gammel hjemmeside (98 eller deromkring) splash-gfx til en enda eldre hjemmeside ('96) Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ctrl + shift + Alt + S er en fin ting, folkens... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ctrl + shift + Alt + S er en fin ting, folkens... reset adapter default i powerstrip? sikkert fint, men hvorfor tar du det opp her? Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ctrl + shift + Alt + S er en fin ting, folkens... reset adapter default i powerstrip? sikkert fint, men hvorfor tar du det opp her? Dersom du ikke har Photoshop, skjønner du det ikke. Da gidder jeg heller ikke svare. 8) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 selvfølgelig skjønner jeg save for web.. men, seriøst. 11 bilder, 551kb totalt. 55kb per bilde, gjennomsnittlig. syns det er en helt kurant filstørrelse. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har drevet å lage litt Wallpapers, alle laget i PS7, untatt den første(PS6) klikk på linkene for full kvalitet Armageddon Frozen Frostbite Her er flere: Binary Flow Delete Lenke til kommentar
adawen Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 masse bilder Niiice! Dette er classic DA-materiale.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Dette kaller jeg Photoshop skillz: Skillz0r Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Plagiat! Denne tråden kan virke nedverdigene på sånne som meg, som kun har Paint-zkillz! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Plagiat! Denne tråden kan virke nedverdigene på sånne som meg, som kun har Paint-zkillz! Mine tanker oxo Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Her er en litt modifisert m5: Slik så den ut før: Så modifisirte jeg bmw og huset til bjaa: Er ikke så veldig god på photoshop enda men det kommer seg! 8) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hva har photoshop gjort med de bilbildene? Mitt blotte øye ser ingenting. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 fjernet skiltet, og satt et blått karosseri over den originale bjaa-bilen. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei psilocybe! Meget meget dyktig gjort. Har du tittet på http://www.dianefenster.com/ som en mulig inspirasjon? Hun er forresten med i Photoshop Hall Of fame.... Et av bildene hennes som ligger på hjemmesiden. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hva har photoshop gjort med de bilbildene? Mitt blotte øye ser ingenting. Som nevnt skiftet farge,fjernet skilt. +fjernet dør håntak,senket karosseriet,og sotet rutene. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 de bildene fra den tiden der (96-01) er i hovedsak inspirert av Dave McKean, fyren som lager coverart til Neil Gaiman (bl.a. Sandman), samt filmen Seven. det ser ut som hun Diane Fenster deler mine inspirasjons-kilder, da det er mange likhetstrekk i bildene. har aldri sett bildene hennes før, dog. og, jo. takk, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå