thomaslov Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Lurer på hvordan man får tilgang til alle filene som ligger på webserveren ved at jeg kun skriver inn URL i nettleseren, så skal alle filene komme opp som en slags "Index of".. Noe ala ftp.gathering.org Har webhotell fra one.com og domenet er thomaslovseth.com. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Du skriver vel noe sånt: ftp://brukerID:[email protected]/ brukerID og passord har du forhåpentligvis fått av leverandøren Endret 1. april 2010 av helsten2 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hva har dette med databaser å gjøre? Kommer litt an på hvordan web serveren er konfigurert vil jeg tro, men mangler en av filene som er oppgitt som standard visning (index.htm, default.htm, index.php osv) så vises gjerne innholdet i mappen slik du viser til i eksemplet. Endret 9. april 2010 av Crowly Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg bruker one.com, hos meg fungerer det når jeg skriver ftp.mittdomene.com/ Det kommer da opp en innloggingsboks, der domenet er brukernavnet og passordet er det du har satt tidligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå