Kozesmurf Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har en vannkjølt harddisk kjøler hvor prinsippet er å klistre ene siden (siden med synlige komponenter) til vannkjøleren ved hjelp av en 2 komponents ikkestrømledende varmeledende pasta. Dette hadde jeg tidligere men måtte rive av dette når jeg kjøpte nye harddisker. Problemet er nå å finne ut av hvor jeg kan få kjøpt ny slik en pasta. Microplex har tatt denne ut av sitt sortiment (forstår ikke hvorfor for denne er høyeffektiv og lite plasskrevende i forhold til dagens vannkjøler" Er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan få kjøpt ny slik en pasta ? Er lei vifter opp og ner i mente nå (spesielt siden jeg allerede bruker vannkjøling på CPU og Chipset) så nå skal harddisk og GPU vannkjøles. men... mangler denne pastaen da Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 du kan sikkert bare kjøpe en silikonbasert kjølepasta, denne leder ikke strøm. Kan kjøpes på 3dfxcool.no Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 danke danke... har bestilt GPU-kjøler m/Peltier og dielektrisk fett i same slengen.. må ha det litt løye og når me fysta sga trø te Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå