klilleng Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Har i dag en Toshiba NB200 "netbook". Funker glimrende, men har to ulemper: - Litt dårlig batteritid (kan evt kjøpe nytt batteri, men det koster en tusenlapp). - WSVGA oppløsning 1024x600 (som jo er ganske standard på netbooks). Finnes det en maskin som er: - Ikke nevneverdig fysisk større (NB200 er litt større enn vanlige netbooks, men har ikke størrelsen i hodet. Vil tro at en 11" med minimal ramme er ca lik.) - Bedre batterilevetid (6 timer+). - Raskere? Ikke noe must, men det MÅ ikke nødvendigvis være en Atom-maskin dette her. - Min 2 gb ram. - Stillegående! NB200 er glimrende på støynivå. - Pris, bør nok være under 4 lapper.. - Edit: og som nevnt høyere oppløsning.. NB200'en min har innebygget 3G, som jeg trodde ville være nyttig, men har faktisk ikke brukt det i det hele tatt.. Så klarer meg visst uten. Bør helst være bluetooth for kobling til tlf. Har vel kommet en del nye modeller i det siste? Har ikke fulgt så nøye med siden før jul. Ser f.eks. Toshiba Satellite T110-10K hos komplett.no til 3500,-. Noen som har prøvd den? Endret 2. april 2010 av klilleng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå