8ruk3rn4vn Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Hei. Kjøpte en Acer Aspire One D532H for en ukes tid siden på elprice. Bootet bare kjapt for å sjekke fabrikkinstallasjonen før jeg formaterte disken og la inn 32 bit W7 pro. Problemet er at jeg ikke får til å installere drivere til blåtannmodulen. Har prøvd med drivere hentet fra acers side. Installasjonsveiviseren sier noe sånt som at den ikke finner riktig hardware. Derfor lurer jeg for det første på om det er noe jeg kan gjøre rent datateknisk for å løse problemet. For det andre lurer jeg på dette med angrerett. Elprice annonserer jo at maskinen leveres med blåtann, men samtidig har jeg jo formatert disken og lagt inn nytt operativsystem. En annen ting jeg lurer på er om andre her inne eier samme produkt. I så fall hadde det vært kult å høre om dere har blåtann. Og hvor maskinen er kjøpt. Og om dere har kjørt reinstall. Driverdetaljer: Bluetooth_Broadcom_6.2.1.800_W7x86_A Link til elprice: http://www.elprice.no/data/mini-baerbar/acer-aspire-one-d532h-blaa-lusal0d162 EDIT: fant ut av det. Maskinen gjenkjente ikke sin egen maskinvare før jeg aktiverte blåtann via hurtigtasene (Fn+F3). Merkelig men sant. Endret 9. mai 2010 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå