Displayname Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hei, Jeg har etterhvert tenkt å bytte ut min tre år gamle Compaq 6715b med en ny laptop. Jeg har ikke bruk for en ekstremt kraftig PC, og har derfor sett på Asus X77Ja. Det jeg lurer på da er om denne vil kunne dra Starcraft 2, og gjerne også Dragon Age Origins? Dette er to titler jeg gjerne vil få med meg. Hvis noen har andre forslag som ligger i omtrentlig samme prisklasse så setter jeg pris på det. På forhånd takk! Lenke til kommentar
kulo Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 77J takler det meste. Skulle gjerne testet Starcraft 2, men har dessverre ikke betaen. Finnes det en mod som kan slå sammen denne tråden med denne "ASUS X77JA 17.3" gunstig pris, gode specs" Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Ah, det var allerede en tråd ja. Tenkte ikke over å søke en gang, var ikke klar over at denne laptoppen hadde fått såpass med oppmerksomhet. Leser gjennom den tråden i stedet jeg, takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå